Ga naar inhoud

"Mijn dokumenten"


ward

Aanbevolen berichten

Hoi, In het menu start kan je de map "mijn dokumenten" verplaatsen. 'k Zou die willen verplaatsen naar de partitie K:, maar volgens ik lees op MS, zou men eerst een nieuwe map moeten maken en dan die map "mijn dok." daarin moeten verplaatsen.

Kan dat dan niet rechtstreeks naar die partitie :confused: en indien wel, hoe :confused:

Mvg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

u kunt een nieuwe map maken in mijn documenten en alle andere documenten uit mijn documenten in die map stoppen (dit duurt een minuut ongeveer afhankelijk van de snelheid van de pc en hoeveel er mee moet)

daarna verplaatst u deze ene nieuwe aangemaakte map (met alle documenten uiteraard er in) naar uw partitie k.

Link naar reactie
Delen op andere sites

u kunt een nieuwe map maken in mijn documenten en alle andere documenten uit mijn documenten in die map stoppen (dit duurt een minuut ongeveer afhankelijk van de snelheid van de pc en hoeveel er mee moet)

daarna verplaatst u deze ene nieuwe aangemaakte map (met alle documenten uiteraard er in) naar uw partitie k.

Kun je dan nog die map, bv. ook genoemd Mijn dok, openen in het menu Start?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik denk dat dit wel kan, sluit eerst eens je geheugenopslag aan en sleep eens dat mapje dat je gemaakt hebt naar uw start en kijk war er gebeurt als je er op klikt, staat die map dan nog op die geheugenopslag?

Sorry Bart :mrgreen:, zie uw post nu dus, maar wat bedoel je met "geheugenopslag" ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

een snellere manier is in het menu start rechtermuisknop op mijn documenten. en verander dan het doel naar de nieuwe map (K:\Mijn Documenten)

druk dan op Toepassen en hij zal vragen of je de documenten naar de nieuwe map wilt verplaatsen. Druk hier op "ja" en alle documenten en mappen zullen naar de K:\Mijn Documenten worden verplaatst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.