Ga naar inhoud

"Mijn dokumenten"


ward

Aanbevolen berichten

een snellere manier is in het menu start rechtermuisknop op mijn documenten. en verander dan het doel naar de nieuwe map (K:\Mijn Documenten)

druk dan op Toepassen en hij zal vragen of je de documenten naar de nieuwe map wilt verplaatsen. Druk hier op "ja" en alle documenten en mappen zullen naar de K:\Mijn Documenten worden verplaatst.

Bedankt voor de tip, en kan je dan nog die map openen met Menu start-Mijn dokumenten ?

:-D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb zo gedaan, maar alles staat nu in beide, in C: staat alles nog alsook nu in de andere partitie.:confused:

't Is te zeggen, niet inde C: maar nog alles bovenaan het verkennervenster, maar die mapjes verwijzen naar de nieuwe partitie in de eigenschappen. Dus blijkbaar alles in orde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb zo gedaan, maar alles staat nu in beide, in C: staat alles nog alsook nu in de andere partitie.:confused:

't Is te zeggen, niet inde C: maar nog alles bovenaan het verkennervenster, maar die mapjes verwijzen naar de nieuwe partitie in de eigenschappen. Dus blijkbaar alles in orde.

Mag dus afgesloten worden, een :thx:aan allemaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.