Ga naar inhoud

Dual Boot


baat

Aanbevolen berichten

legaal draait hier nu een Avid Liquid 7 en nog een pinnacle studio 12 of 13 voor de video; een cubase 5 en audacity (gratis) en wat VST's voor de audio

Adobe Premier is na een uitgebreide testfase onderweg, met opleiding van adobe zelf

verder mag ik dat hier allemaal wel zeggen wat ik in test heb of gehad heb :s

laten we zeggen de grotere audio en videobewerkingssoftware is wel de revue gepasseerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeggen mag je het, helpen doen we je er niet mee :-)

Een dualboot is mogelijk, maar wat verstandiger is dat is om gewoon 1 boot te houden, daar een hypervisor op te installeren (vmware, virtual pc, virtual box) en om daar software in uit te proberen.

Alles wat daarin gebeurt blijft daarin, dat kan er niet uit komen.

Wat je ook nog kan proberen (bedankt jean-pierre voor de tip) is sandboxie

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dat virtuele verhaal, dat klinkt als een vertrager van het systeem. Vroeger was dit toch zo met van die emulatie software of is dit een ander principe?

Ik zal er deze avond is wat meer info over opzoeken, nu rijd ik naar home sweet home

Alvast iedereen pak bedankt voor de hulp, en tips blijven zeker welkom!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

http://www.yannickdekoeijer.nl/portfolio/Nederlands/presentatie_Hypervisors.pdf

:-)

In het geval met een hypervisor installer je windows binnen je windows.

Ja dit zal wel wat vertragen, maar als je een fatsoenlijk systeem hebt merk je hier niet veel van hier.

Ter vergelijking, voor school draai ik 3 virtuele machines met de volgende spcecificaties.

T5200

4GB ram

7200tpm hdd

Emuleren is dus net weer wat anders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.