Ga naar inhoud

Krakend geluid met Windows 7


Vizard

Aanbevolen berichten

Voer onderstaande eens uit zodat wij weten met welke hardware we te maken hebben.

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een logje gemaakt worden van uw systeem.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien,copieer nu die link en plak die in uw volgende bericht.

Hier is de link : http://speccy.piriform.com/results/4xYsDdrjhoOtLj5qRknxEwl

maar het kan zijn dat er af en toe woorden in voorkomen in andere taal want ik heb een russisch talig systeem :D

---------- Post toegevoegd om 17:51 ---------- Vorige post was om 17:49 ----------

Probeer het volgende:

Verwijdert de geluiddriver.

Download CCleaner.

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'. Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”. Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Ook register reinigen.

Herstart de computer.

Installeert de geluiddriver opnieuw indien je Windows 7 -- 32 bits hebt.

ik zal eens kijken, ik ben wel bekend met Ccleaner..

dank

---------- Post toegevoegd om 18:01 ---------- Vorige post was om 17:51 ----------

Ik heb die Realtek driver geprobeert te intalleren maar het lukt niet, "HD driver failure"

ik was al eens eerder op de Realtek site geweest en ik had de juiste driver geinstalleerd voor mijn pc (voor Windows 7) maar geen veranderingen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hebt je de mijne driver geinstalleerd?

Ik had het geprobeerd maar de installatie verliep niet zoals die moest (hd driver failure) en ik heb die opnieuw geinstalleerd maar via apparaatbeheer en het werkte!! mijn audio is volledig inorde !

Hartelijk dank voor al jouw hulp! Mijn geluid is prima nu door de driver dat je me hebt gegeven!

Sorry voor de moeite xD

Ma dank u wel!

aangepast door Vizard
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.