Ga naar inhoud

Krakend geluid met Windows 7


Vizard

Aanbevolen berichten

hey, kan iemand mij helpen met mijn probleem..

Ik had windows vista op mijn pc staan, die viel tegen zoals jullie weten, en ik heb nu windows 7 geïnstaleerd (2 weken geleden), alles is prima behalve mijn geluid, ik heb ingebouwde speakers in mijn LCD-scherm (van boven) en die hebben altijd prima gewerkt (scherm is geen jaar oud), mijn geluid werkt wel maar het kraakt, echt slechte kwaliteit van geluid, enorm slecht.. hoe kan ik dit oplossen? De probleem is begonnen wanneer ik Windows 7 heb geïnstalleerd..

Ik heb Acer Espire M1610

Mijn audio software is Realtek HD audio..

Ik heb die driver geïnstalleerd en gëupdate, maar toch kraakt mijn geluid enorm = dus geen verschil.

Hoe kan ik mijn geluid maken??

Alvast bedankt!

aangepast door Vizard
Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien de scherm is aangesloten met aparte geluidskabel, zou het misschien kunnen zijn dat je niet goed hebt aangesloten of verkeerd aangesloten is?

jah scherm is aangesloten met een kabel (meegeleverd)

maar die zit juist aangesloten, zoals altijd

en de geluid via koptelefoon is ook krakend dus het ligt niet aan de schermspeakers maar ergens in het software.. Ik heb juiste drivers geïnstaleerd maar de fout blijft..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voer onderstaande eens uit zodat wij weten met welke hardware we te maken hebben.

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een logje gemaakt worden van uw systeem.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien,copieer nu die link en plak die in uw volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer het volgende:

Verwijdert de geluiddriver.

Download CCleaner.

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'. Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”. Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Ook register reinigen.

Herstart de computer.

Installeert de geluiddriver opnieuw indien je Windows 7 -- 32 bits hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.