Ga naar inhoud

Laptop doet helemaal niets meer! Paniek!


PcLeekk

Aanbevolen berichten

Besturingssysteem is windows XP of Vista, ik ben niet zeker. Ik heb de laptop overgenomen van mijn pa en er staan foto's en bestanden etc op maar ik vrees dat alles weg is.

Probleem: als ik de laptop wil opstarten krijg ik iedere keer een luide toon gevolgd door twee korte tonen vlak na elkaar: 'tuuuuut - tuut tuut", iedere keer hetzelfde. Het scherm blijft zwart en er gebeurt NIETS meer, helemaal niets. Ik kan op iedere knop drukken die ik wil: het scherm blijft zwart. Hoe kan ik in godsnaam dit probleem oplossen als ik geen respons krijg, ik kan op F8 etc drukken maar hij diet gewoonweg niets, en het scherm blijft zwart??? En weet er iemand wat er in feite mis is met mijn laptop, de avond daarvoor werkte hij nog normaal...

Alvast bedankt, ik hoop dat er een oplossing is maar ik vrees ervoor...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals kweezie wabbit al zie de error piepjes tonen idd op d emeetse bios video card error.

Is het moggelijk dat hij los zit? Door val, laptop open gedaan...

Zo niet, is hij kapot en moet hij vervangen worden.

Maar kun je zeggen wat voor bios het is de meeste 1 long 2 short geven aan op video cards maar niet alle biosen doen dit.

Mvg Tim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het merk van de laptop is medion, wat voor bios het is weet ik niet. Ik krijg ook geen bios, want het scherm blijft zwart. Vandaar dat ik ook niet weet hoe ik de laptop terug aan de praat kan krijgen, want hij reageert op geen enkele toets.

Als het om een video card error zou gaan en ik laat dat vervangen blijven mijn bestanden dan behouden?

Alvast bedankt voor de reacties.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor,je behoudt je files.

ik zie dat je geen pro bent op dit vlak?

Ik raad aan om de mensen die dit kunen het vervangen te doen.

Wat je wel kunt zeggen in de winkel : 'me video kaart is kapot'

Dan hoeven ze niet achter het probleem te zoeken krijg je msi lagere prijs :P

Mvg Tim

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.