Ga naar inhoud

Installatie Flash Player


Vicky

Aanbevolen berichten

Hallo,

Hopelijk kan iemand mij helpen want het wordt een beetje frustrerend.

Ik kan sinds een 3 tal weken geen filmpjes meer zien, men vraagt mij telkens om de nieuwste versie van Flash te installeren, ik doe dit maar helpt niks. Al vele malen terug verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Niets helpt.

Ik heb een laptop met Windows Vista, gebruik internet explorer, 32-bits systeem en heb McAfee. Kan iemand aub helpen ? Ben een leek dus hopelijk is de oplossing niet te ingewikkeld...àls er al een oplossing is...

Ter info : heb naar de helpdesk van Adobe gebeld maar daar wou men mij niet helpen omdat het een gratis programma betreft,nochtans vraag ik hier niet om ! Men zei me dan op de forums van Adobe te gaan maar dat is allemaal int Engels...niet te begrijpen als het technische taal betreft...

Alvast bedankt !!

Vicky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je dit op alle sites met filmpjes ... want het vervelende is dat je deze problemen vaak krijgt met sites waar FlashPlayer 9 nodig is. En dan mag je nog 100 keer de meest recente FlashPlayer 10 downloaden, filmpjes krijg je niet te zien ... maar de foutmelding helaas nog wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Alvast bedankt voor jullie reacties.

@kape : ja heb dit op alle sites, kan geen enkel filmpje nog zien op youtube, facebook of eender wat.

Flashplayer 9 terug installeren heb ik ook al geprobeerd, lukte ook niet om daarna films te zien. Lijkt me ook geen oplossing als je dan enkel sommige films kan zien en andere niet, hebben jullie dan ook het probleem dat je sommige wel en andere niet kan zien ?

@Stegisoft : ligt het probleem dan mss bij internet explorer dat ik firefox zou moeten gebruiken ? als ik firefox installeer en dat werkt ook niet, kan ik dan gewoon terug op explorer ?

Bedankt !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Stegisoft ! Dàt heeft het hem gedaan ! internet explorer opnieuw ingesteld en OPGELOST !! Dankuwel !!!!!! (ondertussen met Microsoft, Acer, Adobe gebeld, bij Microsoft moest ik zelfs 72euro betalen om geholpen te worden,niet gedaan uiteraard...)

:-) mercie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.