Ga naar inhoud

taakbeheer start niet op ;scherm bevriest


q-tex

Aanbevolen berichten

daar zeg je iets " telkens moet ik handmatig verbinding instellen "

da ga ik als volg te werk netwerkcentrum open doen ...

adapter instelligen wijzigen...klik op lan verbinding..vervolgens eigenschappen openen...configureren ...geavanceerd ...instellingen voor snelheid en duplex aanpassen

[deze dien ik telkens te veranderen ] bevestigen door ok te klikken ..vanaf dan maak de pc pas verbinding ..anderzijds vind ik dit prima zo omdat dit de tijd geeft aan de av en andere beschermings progjes om op te starten vooralleer er internet verbinding is

je ga er dus van uit dat het probleem aan de driver ligt van't moederbord:wel ik heb al eens gezocht maar vind alleen de driver voor vista terwijl ik win 7 32bit gebruik

wel te rusten ,'k ga slapen ;vroeg op :mocht je een driver vinden die geschikt mocht blijken ,bedankt op voorhand ..!

aangepast door q-tex
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

ja this beter de update heeft geholpen :alleen stel ik nog vast dat als windows opstart en ik mijn muis beweegt om een snelkoppeling te selecteren "dan stel ik vast dat er een blauwe doorzichtige raam verschijnt......deze kan ik alleen verwijderen door eerst willekeurig te klikken op het scherm ...de rechter muis knop weigerdt dienst te doen ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

this beter :bij het opstarten moet ik niet meer handmatig het internet instellen ;maar het blauwe doorzichtige venster heb ik nog steeds ...

je zegt eerst de oude video kaart verwijderen daarna pas de andere installeren ...moet ik dit in configuratie scherm gaan zoeken bij systeembeheer ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen dat zeg ik zeker niet,ik dacht dat er mischien een specifieke reden was waarom u had gekozen voor een 32 inplaats van een 64bit installatie.

Nu speccy zegt ook dat je maar 1gb geheugen hebt en dat is echt wel weinig voor windows 7 hoor.

Ik lees net dat je minimum 2gb nodig hebt voor een 64bit versie dus ik vermoed dat dat al geen uitkomst zal bieden.

Wat stegisoft in post 24 bedoelt is de chipset driver,die heb je dan geinstalleerd vermoed ik en sinds dien is er een klijne verbetering opgetreden.

Wat hij en ook ik willen zeggen is dat als je de videokaart drivers upgraded je eerst de oude videokaart drivers dient te verwijderen alvorens de nieuwe te installeren.

aangepast door Jean-Pierre
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.