Ga naar inhoud

Inlogprobleem administrator account


Gast PatJoe

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik zit met een probleem.

Er zijn 2 gebruikersaccounts actief op mijn computer: 1 gebruikeraccount en 1 administrator account.

De normale gebruikersaccount is gewoon bruikbaar zonder problemen, echter de administrator account geeft problemen: ik kom niet meer ingelogd.

Ik heb destijds 1 fout begaan: ik heb de administrator account gebruikt als normale gebruikers account.

Hoe is dit probleem op te lossen? (Windows Vista)

B.v.b.d. voor de oplossing!

Marco

Link naar reactie
Delen op andere sites

Via systeemherstel werkt het weer!

Echter internetopstart duurt +/- 15 min, ondanks virusscan malware en spyware scan, c-schijfopruiming en defragmentatie.

Ene probleem weg, de andere weer daar.

Ik ga nu bezig dit probleem te tackelen; misschien hebben jullie suggesties?

Bedankt alvast voor eventuele reacties.

Gr.

Marco

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download HijackThis

Klik bij "HijackThis Downloads" op "Installer".

Dubbelklik op HijackThis.msi

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

HijackThis zal openen na het installeren.

Klik op "Do a systemscan and save a logfile".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

Let op : Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voeren via rechtermuisknop “uitvoeren als administrator". Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map : C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis.

Groeten,

Kurt

aangepast door Jean-Pierre
Procedure HJT toegevoegd
Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Rope,

Ofwel geef je voortaan uitleg wat de forumgebruiker met de door jou aangedragen software moet doen, ofwel vliegen alle postings die geen info bevatten gewoon van het forum. Aan deze manier van werken heeft niemand iets. Zelfs al zijn je suggesties correct, dan ontbreekt elke toelichting ... en is de TS er niets mee !

Blijkbaar heb je ondertussen - ook na enkele PB's - nog steeds niet begrepen, dat we op dit forum iets meer willen bieden dan linkjes zonder inhoud. Mocht je nog verder gaan op deze manier, dan ruimen we je bijdrage hier graag op :sad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Rope

Ze zegt dat ze terug kan inloggen doordat ze systeemherstel gedaan heeft. Dus dan heeft ze zeker geen tooltje nodig om haar BIOS paswoord terug te vinden. Ze was niet haar paswoord van haar BIOS kwijt, wel het inlogpaswoord van Windows. Dat heeft dus niks met BIOS te maken.

@Rope: Vraag & reeds aanwezige antwoorden goed lezen vooraleer je een antwoord post!

Als internet 15 minuten nodig heeft om op te starten volgens de topicstarter, kan dit betekenen:

- er scheelt iets met de verbinding

- zijn computer zit vol met beestjes? In dat geval had ik al gevraagd aan PatJoe om de procedure te volgen van het posten van een logje

@Rope: op internet staan inderdaad dikwijls handige tools, maar ze moeten wel nuttig zijn én enige uitleg erbij is altijd aan te raden! Daarenboven is het meestal nuttig om het tooltje zélf te testen op je EIGEN computer zodat je een korte handleiding kunt geven aan de topicstarter (2 of 3 zinnen is reeds voldoende, maar niet simpelweg websites posten!!!!!!!!! Hou u nu eens aan die regel, want ik zou niet willen dat je een waarschuwing krijgt of gebanned wordt, want je kan een heel goede kracht worden bij dit helpforum!!!!!

@PatJoe: kun je misschien toch de procedure uitvoeren die ik hierboven heb vermeld (dat stukje dat begint met "Download hijackthis" van hierboven)

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.