Ga naar inhoud

Geen geluid bij utube, wel WMP??


HenkH75

Aanbevolen berichten

Het heeft inderdaad wel eerder gewerkt. Onlangs problemen met WMP gehad. Die heb ik verholpen door WMP 11 opnieuw te installeren, maar nu heb ik dus opnieuw een geluid probleem. Hoe doe ik systeemherstel?? Heb wel enige ervaring met computers, maar weet niet hoe dit werkt....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Balkje bij geluid Youtube heb ik goed staan. Heb meer het idee dat het in mijn register niet goed zit. Kan geen nieuwe tekenreekswaarde aanmaken in map Drivers32. Ook het verwijderen van de enige bestaande naam (Standaard) Type REG_SZ heeft bij gegevens: (geen waarde ingesteld)......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als browser gebruik ik IE en de flashplayer heb ik versie 10.

Heb van het weekend nog de audiodrivers opnieuw geinstalleerd, maar dat hielp ook niet.

Heb nu wel door youtube bestanden in VLC te downloaden geluid, maar rechtstreeks in IE nog steeds geen geluid.......

Bij eigenschappen IE staat vinkje bij audio ook aan, want ik heb vermoeden dat het iets met IE of met de map drivers32 te maken heeft....

Wil het graag opgelost krijgen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.