Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen.

Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Mike9090

Systeem ziet niet dat ik mijn koptelefoon gebruik

Aanbevolen berichten

Normaal als je een koptelefoon in je pc doet komt er bij geluid dat je speakers of koptelefoon kan gebruiken en per apparaat je geluidsniveau kan aanpassen. Bij mij staat er geen koptelefoon als ik mijn koptelefoon aansluit maar het geluid speelt wel door de koptelefoon. Als ik mijn geluid op 0 zet en dan mijn koptelefoon er in doe blijft hij op 0 en moet ik hem naar 100 zetten en als ik hem er uit haal weer naar 0 omdat ik mijn speakers niet wil gebruiken. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Er is geen verschil voor hoofdtelefoon en luidspreker tenzij je bluetooth koptelefoon hebt.

De reden ervan is dat je uw hoofdtelefoon op identieke manier aansluit en dus weet Windows niet dat je hoofdtelefoon hebt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

• Topicstarter
  •    1

Een tijd terug stond dat er wel en toen had ik dezelfde koptelefoon. Ik weet niet meer hoe lang geleden dat was maar nu is het niet meer zo. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Ik heb een koptelefoon en zie geen koptelefoon

Je kan wel rechts onderaan op geluidicoontje klikken en dan zie je waarschijnlijk Windows hoofdtelefoon

Misschien heb je een aparte geluidkaart en dan moet je een andere geluidkaart klikken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Dat betekend dat alles OK is.

Waarschijnlijk is dat een van de nieuwste update van Windows

Je zal bij configuratiescherm / realtek ook geen koptelefoon zien maar wel luidsprekers.

Eigenlijk is koptelefoon een kleine luidsprekers.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

• Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
        39.645
      • Meeste online
        1.765

Nieuwste lid
      Gerald Bostock
      Registratiedatum
    • Gerelateerde inhoud

• Door dreivilo47
        Ik wil graag een snelkoppeling die altijd werkt zonder de paden aan te passen wanneer ik m'n usbstick gebruik op een andere pc.

Voorbeeld: Ik heb een snelkoppeling om de PowerShell ISE op te starten als admin.
        Het doel van de snelkoppeling is: %windir%\system32\WindowsPowerShell\v1.0\PowerShell_ISE.exe "W:\PowerShell\test-code.ps1","W:\PowerShell\template_script.ps1"

"W:" of "W:\" zou dus moeten vervangen worden door iets wat altijd werkt.  Iets in de aard van "%windir%".

Iemand een suggestie?
      • Door Helpme!!!
        Mijn acer laptop die ik recent nog heb geupdate naar windows 10 heeft verbindings problemen. Als je de pc opstart is er niks aan de hand en je kunt er gewoon op surfen. Na ongeveer 15 minuten verlies ik alle verbinding met het internet en moet ik de pc opnieuw opstarten en dan herhaalt dit proces zich. Wat is het probleem en hoe los ik dit op ?
      • Door Peterklaas
        De interne microfoon van mijn laptop werkt niet. Heb al alles geprobeerd, en het bizarre is dat als ik naar Microfoonmatrix (Realtek(R) audio) ga, dat de groene balkjes reageren op mijn stem. Daar is dus geen probleem. Maar als ik wil videochatten hoort niemand mij, of als ik een spraakfragment heb opgenomen, staat er geen geluid op het afgespeelde fragment.
        Mijn microfoon staat ingeschakeld, en bij de privacy-instellingen hebben zo goed als alle apps toegang tot de microfoon. Wat kan nog het probleem zijn?

• Door clovis
        geachte,

ik denk dat het mij NIET lukt om ongewenste mails te verwijderen..iedere dag moet ik mij bezighouden met mails te verwijderen..ik vraag mijzelf zelfs af hoe ik in godsnaam eraan kom in feit..!!!! hier enkele voorbeelden bij van advertentie mails....ik verwijder ze op deze manier...voorbeeld van ashampoo ( op die site heb ik mij wel gerigistreerd ;...de rest NIET) ik open de mail gan naar : (helemaal rechts ..optie " meer"...dan naar " berichten zoals deze filteren...dan " filter maken"..."verwijderen" aankruisen en dan op de knop "filter maken" en dan verdwijnt het optie scherm..maar daarmee is mijn mail NIET defintief verdwenen..want ik krijg nog steeds mails terug van ashampoo !!!! dus moet ik hier iest verkeerd doen !!!! de advertentie mails zijn nog irritanter..die moet je OPENEN ( allez denk ik toch..maarzo neem je toch het risico op virussen? als je die verplicht moet openen?° en dan zie je links nog niet de optie :...waarvan je dus GEEN filter kan aanmaken !!!! bestond ermaar een app..waarvan je die schit van mails kunt DEFINTIEF KUNT verwijderen !!!!!!!! weet je dat ik deze advertentie's toevallig of niet erbij heb gekregen heb..als ik via mijn pc,eens heb gekeken heb op mijn moeders emailadres..kan dit? natuurlijk had ik haar toestemming hé..ook zij..moet nog veel meer mails opruimen dagelijks !!!!! aub help mij !!!!!! ik krijg er een punthoofd van !!!!!! grts Clovis

• Door Geert Roelant
        Beste,

Ik krijg geen geluid uit mijn boxen terwijl alles juist aangesloten is en mijn lichtje van mijn box brand. In mijn taakbalk staat bij het teken van mijn box een kruisje en als ik daarop klik komt erop dat mijn luidspreker en audio niet aangesloten zijn terwijl dat wel is. Hier zijn mijn gegevens ; AMD high definition audio device en van de processor HP intel (r) core (tm) i5-44605 [email protected] 2,90 ghz 8gb en 64 bits en desktop 04tn10q
    Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...