Ga naar inhoud

Probleem met scherm


Pimh

Aanbevolen berichten

  • Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Het is een vreemd probleem, het kan zijn dat de driver corrupt is geworden en daardoor niet goed functioneert.

Je zou de grafische kunnen verwisselen dan weet je met zekerheid wat er fout is. Maar ik zou toch proberen om de oude driver als nog te herinstalleren voor alle zekerheid zorg er wel voor dat je de driver eerst verwijderd alvorens je hem herinstalleerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm zou niet weten hoe ik aan een andere grafische kaart moet komen, ik heb een kleine kast, dus als het goed is past mijn broertjes Nvidai 8500gt er niet in met die lengtes..

Maar als ik die oude drivers instaleert krijg ik gelijk ''No signal detected'' dus zie dat niet er niet echt van in, maar zal het nu proberen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

een vraagje, ik had gewoon bij rechtermuisknop op computer> eigenschappen>apperaatbeheer en dan bij beeldschermadapter de GT120 op eigenschappen geklikt en vorig stuurprogramma geklikt, dat werkte niet, kreeg weer het zwarte scherm, maar heb ook geen idee welke versie ik hiervoor draaide, dat geeft hij niet aan.

Ik heb óók een nieuwere driver geprobeerd, in plaats van degene die de Nvidia site aanraadt dat was ''268'' ofzo, en had nu dus ''269'' geprobeerd; werkt ook niet, weer 1024x 768(ofzo) max...

Maar de vraag is dus, jij zegt dat ik de driver moet verwijderen, maar hoe moet dat, die optie staat er niet bij, ik kan bijvoorbeeld wel naar C:/Nvidia en daar die map verwijderen of?

:banghead:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om ze te verwijderen:

Bij configuratiescherm>Programma's en onderdelen kun je de drivers verwijderen.

Het systeem opnieuw opstarten.

Drivers downloaden of installeren als je ze al hebt.

Opnieuw opstarten.

Kijken of je eerst op 60hz op 1920x1080 kan.(Doe dit in het Nvidia control panel)

aangepast door SigSauer
Link naar reactie
Delen op andere sites

verdomme, verwijder ik alle drivers bij dat nVidia ding, en instaleer nieuwe drivers, werkt de videokaart nog niet naar behoren, ben ik me internetverbinding kwijt!? en kan ik de coprocessor en de raid-controller niet meer instaleren op me computer, (die zaten blijkbaar ook bij de drivers van nVidia)

zo, m'n computer kan officieel bij het vuil ;S

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke ik doe mijn best;

Het is een; Acer aspire M3641

draait op windows Vista home premium

64-bit

bij apparaatbeheer staat bij coprocessor nu een uitroepteken, diagnose en herstel geeft aan dat er geen netwerkadapter op mijn computer is geïnstalleerd, ook geeft hij een uitroepteken bij een "onbekend apparaat" onder "overige apparaten" dus dat is lekker vaag, maar heeft sowieso met de verwijderde nVidia drivers te maken.

bij de nVidia kaart staat geen uitroepteken ofzo btw.

hier zit standaard een NVidia GT120 videokaart in, deze heeft altijd gewerkt, en van de een op andere dag is ineens de resolutie ineens van max 1920x1080 naar 1025x7##

vanaf toen heb ik 10+ keer opnieuw drivers geïnstalleerd, en geluisterd naar tips hier, verder niet veel geks gedaan.

Ik vind het alleen zo *** omdat ik deze week begin aan een opleiding in de informatica, dus heb de pc zo hard nodig..

en nu ik die drivers heb verwijdert zit ik nog dieper in de problemen, nu moet dat VIA andere computers natuurlijk, àls het te downloaden is, want op m'n mobiel had ik al snel gekeken maar coprocessot nVidia, en vond in die paar seconde niet écht iets.. hoop dat een van jullie enig idee heeft.

videokaart heeft nu stuurprogrammaversie 259.31..

aangepast door Pimh
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.