Ga naar inhoud

Probleem met scherm


Pimh

Aanbevolen berichten

De drivers voor de chipset zijn geïnstalleerd, alleen geeft hij nogsteeds aan dat de drivers van de coprocessor nog niet zijn geïnstalleerd, ook heb ik nogsteeds geen internet..

Dit was dus allemaal met de drivers van de chipset.

Die drivers van de LAN zijn niet te instaleren, zit geen instaleer dingetje bij.. dus dat verklaard het geen internet hebben denk ik, maar dus die chipset drivers hebben nog geen effect gehad op hoe m'n computer werkt in ieder geval.

U enig idee hoe die LAN drivers te instaleren zijn?

En dat van die videokaart is denk ik een verloren zaak, ik kijk wel of iemand ooit een keer een andere videokaart te leen heeft(?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Installeer eerst Everest Ultimate:

Everest Ultimate Edition - Free software downloads and software reviews - CNET Download.com

Start het programma.

Ga naar Devices.

Dan naar Windows Devices.

post-8174-1417704112,6533_thumb.jpg

In het rechter venster komt nu een lijst te staan van je hardware

Klap dan vervolgens Unknown uit of Unknow devices

Klik op een van de apparaten die daar staan.

Helemaal onder in komt nu informatie over dit apparaat te staan die je kunt gebruiken om de drivers te zoeken.

Mocht het niet lukken voer dan gewoon de stappen uit tot en met je een apparaat moet aanklikken en maak hier dan een printscreen van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het goed is zit het plaatje in de bijlage, bovenaan vraagteken 1, onderaan 2.

Maar ik zal ze zo op google proberen in te tikken..

maar ik dacht misschien zie je er al iets in, en hoe komt het dat ik die LAN_nvdia file die gestuurd is niet kan instaleren, dan zou ik volgens mij al internet hebben?

post-21719-1417704112,7254_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog tips met instaleren of spreekt alles voor zich?

Super bedankt voor de moeite die je doet

---------- Post toegevoegd om 19:52 ---------- Vorige post was om 19:41 ----------

Ik heb weer internet door de methode van stegisoft, bedankt!

Met die methode lukt het alleen niet om de Coprocessor te laten werken, hij geeft aan dat het wel een stuurprogramma is voor het product, maar omdat er lange tijd niks gebeurt geeft hij een time-out bij het instaleren, dus ik zal dat pakket van 200MB maar downloaden en het daarmee proberen, right?

Nog een keer beide bedankt voor het helpen :') als die videokaart nog zou lukken zou ik graag een biertje willen sturen via internetbankieren, haha

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.