Ga naar inhoud

Laptop


Airandius

Aanbevolen berichten

Beste forum.

Sinds kort heeft mijn laptop het opgegeven. De spatie viel er van af en kan niet worden gerepareerd.

Ik ben nu zoekend naar een nieuwe laptop. Het liefst eentje die net zo goed of beter is.

Op het moment heb ik een HP Probook 4510s.

Een budget is er niet want ik ben redelijk blut maar kan altijd een kleine lening aanvragen.

De maximale prijs die ik er echter aan wil besteden is 700 euro.

De bedoeling van de laptop is puur voor school. Soms werk ik ook met programma's zoals photoshop dus een werkgeheugen van 4GB is gewenst.

Met games hoeft geen rekening te houden te worden.

Verder wil ik minstens 15" zodat ik het wat makkelijk kan zien, Windows 7 64bit spreekt voor zich. (Werkgeheugen.)

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben nederlands. Gebruik altijd QWERTY.

Hmm, wat is er zo bijzonder aan de i3? Dat is ook gewoon een duo core.

En de processor die ik nu heb is een P7570 @ 2.26Ghz dus een T4400 @ 2.2Ghz maakt niet veel uit kwa verschil neem ik aan. (Maar zit niet voor niets op deze forum, weet niet veel van laptops.)

Ik zou ook wel deze kunnen: Packard Bell Easy Note Tj77 Jn :: Azerty

Maar staat niet bij of het 64bit is, wat vaak aanduid dat het een 32bit is. Dan geld net als bij vista een limit van 3GB aan ram toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.