Ga naar inhoud

Drivers.


eindjeee

Aanbevolen berichten

Beste heren/dames.

Ik heb door omstandigheden windows opnieuw moeten installeren op de pc, dit heb ik al eens gedaan en toen wist ik dat ik drivers nodig had voor algemeen/video/audio.. deze kon ik downloaden van site van packard bell maar als ik nu de chipset driver wil downloade en installeren dan geeft hij een foutmelding aan dat er teveel tekens gebruikt zijn???

nu begin ik dus te twijfele welke drivers ik allemaal nodig heb voor de pc weer normaal te kunnen gebruiken. (de audiodriver werkt wel)

Mijn pc:

Packard Bell imedia 3700

Op packard bell site is het deze :

packardbell imedia (PT.u09-PV/U09)

Windows Xp home edition

ik heb al gelezen dat het handig is om everest te hebben,, ik heb dat programma gedownload maar ik weet dus niet wat ik nog moet plaatsen van informatie die everest geeft.

groetjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hebt je de juiste chipset driver gedownload?

Start de programma

Bovenaan op Rapport / snelrapport / zuiver tekst

even wachten

Dan krijgt u een log.

Upload deze log.

Klik hier onder op meer optie

Scoll naar beneden

Klik op beheer bijlage

Klik op Basic uploader

Dan uploaden

Even wachten

Je ziet uw log.

Venster sluiten.

Reactie versturen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb je driver gedownload die jij had voorgesteld. maar als ik het bestand uitpak en dan op setup klik krijg ik het volgende bericht:

Ernstig:

Setup kan niet verdergaan omdat de lengte van het opgegeven pad plus de naam van de installatie map de limiet van 88 tekens overschrijden kort een van de 2 of beiden in en probeer het nogmaals..

maar ik kan tog nergens iets aanpassen kwa naam of aangeven waar het bestand moet worden geplaatst??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.