Ga naar inhoud

D schijf heeft een rode balk


misteragga

Aanbevolen berichten

oke maar is de schijf nog groot genoeg om de herstel console verder zijn werk te laten doen

gister kreeg ik namelijk 2 opties om een dvdtje er in te zetten om te branden of een anderen een anderen aparaat of iets anders om op te slaan te gebruiken in dat geval heb ik de externe schijf geselecteerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je geen recovery cd bij de computer gekregen? Dat is dus niet de Windows cd, maar een cd om je computer naar fabrieksinstellingen te krijgen? Wel, als je die recovery cd van uw computer insteekt en daarmee de pc opstart, zal de D:partitie automatisch worden "aangeroepen" om herstel te doen.

Als D: plots een rode balk heeft en vroeger niet, worden er misschien toch automatisch backups naar die partitie geschreven (wat me zeer zou verwonderen) of misschien heb je gewoon zelf bestanden of images op de D: gezet??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze D schijf is de recovery partitie. Normaal is die verborgen en kan je zelfs niet zien.

Maak een schermafbeelding van je schijfbeheer zodat we een idee hebben van welke partities je nog hebt en waarvoor ze gebruikt worden.

Dan kunnen we tips geven over het efficient en correct gebruik van de verschillende partities en je helpen de D schijf weer op te ruimen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je geen recovery cd bij de computer gekregen? Dat is dus niet de Windows cd, maar een cd om je computer naar fabrieksinstellingen te krijgen? Wel, als je die recovery cd van uw computer insteekt en daarmee de pc opstart, zal de D:partitie automatisch worden "aangeroepen" om herstel te doen.

Als D: plots een rode balk heeft en vroeger niet, worden er misschien toch automatisch backups naar die partitie geschreven (wat me zeer zou verwonderen) of misschien heb je gewoon zelf bestanden of images op de D: gezet??

ik heb een herstel schijf gemaakt maar ik weet niet of dat goed is gelukt zou ik er als nog opnieuw een kunnen maken met jullie hulp?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.