Ga naar inhoud

sommige afbeeldingen verschijnen niet in internet explorer


Gast analosa

Aanbevolen berichten

Sommige plaatjes (zoals die plaatjes hier om je tekst te bewerken als ik dit bericht typ) doen het niet!

Ik heb ook een andere "gebruikers account" op deze computer en daar heb ik geen problemen.

Ik heb windows vista.

hopelijk kan iemand me helpen want ik ben al een week opzoek naar het antwoord en na een hele hoop googlen heb ik het nogsteeds niet gevonden!!!:pcguru:

internetopties > gevanceerd > afbeeldingen weergeven helpt niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

- Zoals Stegisoft zegt, kan je een voorbeeld geven van zo'n site zodat we kunnen controleren?

- U kunt ook volgende tips van Microsoft uitproberen: Pictures are not displayed on Web sites in Internet Explorer , (lees de 4 methodes!!!)

http://support.microsoft.com/kb/181836

Probeer ook dit:

Open Internet Explorer.

Druk op de Alt toets

Er verschijnt een menu. Klik op Extra/Internetopties

Ga naar het tabblad Beveiliging

Klik onderaan op de knop "Aangepast niveau..."

Scroll naar onder totdat je ziet "Gemengde inhoud weergeven". Zorg dat je daar "Inschakelen" aanduidt.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

bijna elke site,

deze ook (bijvoorbeeld het plaatje om te zien of iemand online is)

Ik heb een paar opties geprobeerd van de microsoft site (de gene die ik begreep) maar het heeft niet gewerkt

Jou laatste optie ook niet wouter, hij stond niet op "inschakelen" maar na ik hem had aangevinkt en de browser opnieuw opstarte was er niks veranderd.............?

---------- Post toegevoegd om 23:32 ---------- Vorige post was om 23:27 ----------

nu zie ik dit staat...

Het installeren van een ActiveX-besturingselement van deze website op uw computer wordt om beveiligingsredenen door Internet Explorer gestopt. Klik hier voor opties....

kan dat er iets mee te maken hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan is het een andere probleem:

Download HijackThis.

Klik bij "HijackThis Downloads" op "Installer".

Dubbelklik op HijackThis.msi

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

HijackThis zal openen na het installeren.

Klik op "Do a systemscan and save a logfile".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

Let op : Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voeren via rechtermuisknop “uitvoeren als administrator". Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map : C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.