Ga naar inhoud

free nero voor windows 7


Gast koenlem

Aanbevolen berichten

beste,ik heb windows 7 geinstalleerd tijdje terug,ik had nero 7 nog op laptop staan van toen ik nog XP had,deze werkte niet voor windows 7,vandaar dat vriend een gratis versie van nero had geinstalleerd nero trial versie,alles werkte tot ik (denk ik) na autom update plots mn foto s niet meer kon openen(deze opende ervoor via nero snap viewer)heb ze nu laten openen via windows programma

maar ik gebruikte ook nero express voor cd s te branden(concept)toevoegen van mappen

en deze werkte nu ook niet meer

ik heb ondertussen alles van nero gewist

bestaat er een free versie van nero compatibel met windows 7...ook vooral graag nero express,via google de free download geprobeerd maar start niet??

kunnen jullie mij helpen, vooral de cd s branden via nero express(slepen van mappen) mis ik

mvg Koen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf ook Nero 7 op een windows 7 staan.

Bij de installatie zegt Nero wel dat het niet compatibel met Win 7 is en dat er problemen kunnen zijn met de Vision module (voor videobewerking).

Ik heb toch verder geinstalleerd en tot nu toe werkt Nero 7 zonder problemen.

Bij het opstarten van de vision module krijg je wel telkens de boodschap dat dit onderdeel niet compatibel is maar het werkt wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt maar deze had ik geinstalleerd...maar als ik de onderdelen wil gebruiken zoals nero burning ,coverdesigner..enz moet dit aangekocht worden + nero express stond er niet bij

---------- Post toegevoegd om 14:56 ---------- Vorige post was om 14:54 ----------

Bedankt.....en wat met nero express...is dit apart te installeren of zit dit al bij in het nero 7 pakket

Link naar reactie
Delen op andere sites

weet ik ik heb de originele nero 6 nog van mijn XP aankoop indertijd maar deze werkt dus niet meer voor windows 7

maar....is er nergens geen free versie van nero die werkt op windows 7

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.