Ga naar inhoud

Adobe Flash player werkt niet


Patrick1907

Aanbevolen berichten

Wie kan mij helpen?

Als ik nu op internet een filmpje wil openen dan krijg ik de melding dat ik geen flash player of niet de juiste versie van flash player heb. Ik heb flash player nu meerdere malen geïnstalleerd en ik heb ook de functie "scripting-toestaan" bij de internetopties ingeschakeld. Computer al meerdere keren opnieuw opgestart. Het werkt nog steeds niet.

Bij voorbaat dank.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Heb er al naar gezocht maar weet niet waar ik dat kan vinden. Maar ik denk 32 omdat hij voorheen wel werkte. Heb laatst een nieuwe gebruikersprofiel aangemaakt en sindsdien werkt het niet meer. Heb het nu tijdelijk opgelost door met firefox te browsen. En misschien wordt dat tijdelijk wel definitief. :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is Firefox beter dan Internet Explorer? Wie weet blijf ik er dan wel bij. :-)

Ik ben de enige gebruiker op mijn laptop, maar ik kon laatst niet inloggen. Toen is er een nieuw gebruikersprofiel aangemaakt en sindsdien ben ik alles weer op z'n plek aan het zetten cq opnieuw aan het installeren. En sindsdien doet de flash player het niet meer. Maar als ik jou zo hoor kan ik beter bij firefox blijven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Firefox is evengoed als Internet Explorer

Misschien eens dit doen:

Download HijackThis.

Klik bij "HijackThis Downloads" op "Installer".

Dubbelklik op HijackThis.msi

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

HijackThis zal openen na het installeren.

Klik op "Do a systemscan and save a logfile".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

Let op : Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voeren via rechtermuisknop “uitvoeren als administrator". Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map : C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.