Ga naar inhoud

ARC Soft Deamon werkt niet meer in Windows 7


uli1317

Aanbevolen berichten

hallo, ik heb een probleem. sinds kort krijg ik in windows 7 bij het opstarten de melding dan de arc soft deamon niet meer werkt. dit programma schijnt gecrasht te zijn. is dit schadelijk? kan ik dit hele programma verwijderen of een nieuwe versie installeren? ik heb geen idee wat te doen of wat dit programma zo wie zo al deed....

groeten,

wim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat weet ik eigenlijk ook niet.

Ik dacht eerst dat om image te mounten is maar dat denk ik niet.

Ik denk eerder iets met netwerk of zo te maken heeft.

Hier bij Arcsoft kan ik niks vinden.

Download CCleaner.

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'. Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”. Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Ook register reinigen.

Daarna computer opstarten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download HijackThis.

Klik bij "HijackThis Downloads" op "Installer".

Dubbelklik op HijackThis.msi

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

HijackThis zal openen na het installeren.

Klik op "Do a systemscan and save a logfile".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

Let op : Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voeren via rechtermuisknop “uitvoeren als administrator". Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map : C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je software van ArcSoft op je pc staan? Programma voor foto of videobewerking?

Die arc soft deamon maakt een internet connectie om te controleren of er updates zijn voor programmaés van ArcSoft.

Als je dergelijke programma's hebt van ArcSoft, kan je ze verwijderen, het register opruimen met CCleaner en dan herinstalleren.

Je kan ook eerst een systeemherstel proberen naar een herstelpunt toe je de melding nog niet kreeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.