Ga naar inhoud

Favorieten niet zichtbaar


turbo999

Aanbevolen berichten

Op mijn notebook met Windows XP kan ik de favorieten op ”Internet Explorer” niet meer terugvinden en kan er tevens geen opslaan. De favorieten zijn wel nog aanwezig in de nodige mappen. Explorer 7 en 8 werden opnieuw geïnstalleerd zonder baat. Wanneer een andere browser wordt geïnstalleerd zijn de favorieten evenmin zichtbaar. Wie kent de oplossing? Met dank bij voorbaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Scroll naar onder en lees "Instellingen voor Internet Explorer herstellen"

Instellingen voor Internet Explorer herstellen

Als je een andere browser installeert, moet je de favorieten wel eerst importeren he, zomaar komen die niet in een nieuwe browser te staan! Normaal gezien moet je op het gele sterretje klikken om je favorieten te zien (staat bovenaan de balk bij internet explorer).

Ook kan je proberen een herstelpunt terug te zetten vanaf het moment dat het nog wel werkte.

Klik hier voor meer uitleg: http://www.pc-helpforum.be/f206/hoe-maak-ik-een-herstelpunt-windows-27526/

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.