Ga naar inhoud

Valt uit tijdens gamen


Qaboomba

Aanbevolen berichten

hi

als ik spelletjes speel die een inspanning vragen de graphische kaart, dan begeeft mijn laptop het na enige tijd waarbij hij uitvalt, niet uitschakelt maar echt gewoon uitvalt. Ik heb alle drivers up to date.

Laptop: HP HDX x18 1390eb

De laptop is niet extreem warm als hij uitvalt. Laatste keer dat ik had gecheckt toen hij uitviel, zaten de cores op 72° evenals de grafische kaart. Maar dit gebeurt ook op lagere temperaturen.

Ik heb dit probleem al enkele keren mede gedeeld, en er werd mij aangeraden om de driver van de cardreader te updaten. Dit heb ik ook gedaan en werkte, maar helaas begeeft hij het nu steeds weer.

Note: het uitvallen is echt willekeurig. Soms direct, soms helemaal niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

ik zeg je even: op alle spellen staat bijna dat deze de videokaart, soundcard, chipsets niet ondersteunen of iets anders niet ondersteunen.. het beste dat jij kan doen is: je laptop verkopen -> pc kopen

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit stond in de handleiding van de sims 2 en als die dat al niet ondersteunen, normaal staat dit ook bij minimaale vereisten en vanachter in het boekje ... dit kan soms verschillen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van buitenaf ziet hij er nog proper uit. Maar bedoel je dat ik hem moet openschroeven of zo? :D

Trouwens, mijn grafische kaart is toch niet zó zwak? Ik weet dat het niet de sterkste is maar toch

---------- Post toegevoegd om 17:41 ---------- Vorige post was om 17:39 ----------

EDIT: misschien helpt dit: Als ik mijn laptop aansluit op een extern scherm zoals TV met een HDMI kabel, dan heeft hij helemaal geen probleem om welk spel dan ook te runnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.