Ga naar inhoud

Valt uit tijdens gamen


Qaboomba

Aanbevolen berichten

Hij zei dat alles er voor de rest oke uit zag, dus vroeg ik me af: is het dan nog nodig om die CCleaner te installeren en te laten runnen? Ik hou mijn pc graag zo proper mogelijk
CCleaner is een perfecte suggestie ... en is net een uitstekend programma om je PC proper te houden en alle overbodige restjes op te ruimen. Aanbevolen !
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 3 weken later...

Verwijder de video driver via apparaarbeheer,laat ccleaner de resten opruimen en herstart nu de laptop.

Windows 7 zal nu de standaard driver voor de kaart installeren.

Test nu even of je de game's kunt spelen .

Als blijkt dat de game's niet speelbaar zijn dan installeer je de drivers opnieuw van NVidia.

aangepast door Jean-Pierre
Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eens zo:

1. U kunt Systeem als volgt openen: klik op de knop Start , klik op Configuratiescherm, klik op Systeem en onderhoud en klik vervolgens op Systeem.

2. Klik in het linkerdeelvenster op Geavanceerde systeeminstellingen. Typ het wachtwoord of een bevestiging als u wordt gevraagd om het Administrator-wachtwoord of een bevestiging.

3. Klik op Instellingen onder Prestaties op het tabblad Geavanceerd.

4. Klik op het tabblad Geavanceerd onder Virtueel geheugen op Wijzigen.

5. Schakel het selectievakje Wisselbestandsgrootte voor alle stations automatisch beheren uit.

6. Klik onder Station [Volumenaam] op het station waarop het te wijzigen wisselbestand is opgeslagen.

7. Klik op Aangepast formaat, typ een nieuwe waarde in megabytes in het vak Begingrootte (MB) of Maximale grootte (MB), klik op Instellen en klik op OK.

Ik zou begin op 4000 Mb tot 10.000 Mb zetten als je voldoende schijfruimte hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Word hier nog naar gekeken of niet?

een heel simpele oplossing werd mij aangeboden, namelijk hem volledig van stroom verwijderen, en dus ook de batterij er uit halen. Vervolgens 30 seconden wachten, enkele keren op aan uit knop te duwen, en terug alles in te schakelen.

Ik heb dit vorige week gedaan, en sindsdien valt hij niet meer uit!

Maar nu valt hij wel uit omdat hij te warm is als ik te lang game. Hij valt niet echt uit, maar sluit zichzelf af. Het scherm fade uit naar zwart, en vervolgens zet hij zich in slaapstand.

Ik dacht dus om even het stof eruit te stofzuigen, maar ik krijg hem niet open! (Ik heb het de vorige keer door iemand anders laten doen.)

Weet iemand hoe ik dit moet doen? (1390eb)

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.