Ga naar inhoud

Adobe reader upgrade error 1606


derockere

Aanbevolen berichten

Bedankt voor de raad. Maar bij het verwijderen van de .Net Frames heb ik 2.0, 3.0, 4.0 eraf gesmeten! Momenteel heb ik de XP terug geïnstalleerd op de juiste partitie, nu maar even afwachten. Ik moet er nog Office 2010 opzetten en enkele cleaners + East-Tec Eraser. Dit laatste raad ik iedereen aan.

Nogmaals dank. Morgen laat ik meer weten!

Pieter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren heb ik mijn XP opnieuw geïnstalleerd. Het installeren v/d drivers, toetsenbord, kleine programaatjes zoals ccleaner, easycleaner enz... ging vanzelf. Tot dat ik de 78 Updates van Windows liet installeren, vanaf dan liep alles terug mis!

Zelfs Office 2010 kon ik er niet op krijgen, Open Office totaal niet, amper IE8, Windows Live ging ook niet.

Nu weet ik het definitief niet meer!

Ik heb dan uiteindelijk een Ghost teruggezet, zodat mijn Office en Windows Live terug werkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan ligt het waarschijnlijk aan de windows updates. Je kan ook bepaalde windows updates niet installeren (klik dan op handmatige installatie als er updates aangeboden worden en zet geen vinkje voor de update die je niet wenst te installeren)

Het grote probleem blijft natuurlijk: welke windows-update zorgt ervoor dat adobe reader niet meer kan upgraden? Eigenlijk is dit een schande van Microsoft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet juist wat je met windows 1 bedoelt.

Maar vandaag heb ik mijn XP terug over dezelfde partitie gezet. Eerst heb ik mijn drivers enz... geïnstalleerd, daarna direct adobe reader, ook alle mogelijke andere programma's die ik er anders niet op kreeg. Om mijn Office 2010 te installeren kreeg ik de melding om eerst MSXML versie 6.10.1129.0 te installeren! Dit helpt dus niet! Toen heb ik SP3 geïnstalleerd, daarna verliep de installatie van Office vlotjes. Ook de batch-file waarmee men de nederlandstalige spellingscontrole in Office zet, werkte in een mum van tijd.

Daarna heb ik al de 87 updates van Microsoft erop losgelaten en ben ik een tevreden iemand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.