Ga naar inhoud

Draadloze router werkt niet ... denk ik?


Meisie01

Aanbevolen berichten

  • Reacties 172
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hmm, op het netwerkcentrum staat nu --> PC van klant (deze computer) --- D-LINK --- Internet

Maar nu zit de blauwe kabel niet in de modem...

En er zitten al 3 antennes op ...

---------- Post toegevoegd om 00:14 ---------- Vorige post was om 00:13 ----------

Ha, ik weet niet veel van internet - router affaires, maar toch wel dat hij in het stopcontact moet :-)

Kan inderdaad wel gebeuren... :)

Zal even kijken voor foto's...

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK, dus, er zitten 5 gaatjes in m'n router

4 blauwe waar LAN op staat en 1 grijs waar INTERNET opstaat.

Nu heb ik de grijze internetkabel terug in de modem gestopt, en de blauwe kabel in 1 van de andere gaatjes in de modem en de andere kant van de blauwe in 1 van die LAN- poorten in de router...

Klopt dit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo te zien is de wireless niet geactiveerd in Dlink want er zijn volgens mij te weinig lampen aan.

Als je een laptop hebt dan met kabel van laptop naar vrije poort in de router. (Niet zwarte modem)

Open de browser en typ 192.168.2.1 of 192.168.1.1

Je komt nu in de router

Gebruikersnaam is Admin en paswoord is leeg.

Lukt dat?

Je praat nog altijd over 2 kabels.

Je moet 1 kabel van modem naar de grijs waar internet staat aansluiten.

De 4 andere lan poorten kan je computer aansluiten of digirecorder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik die blauwe kabel die bij de router zat verbind met laptop dan valt internetverbinding weg

Alleen lokaal, en als ik dan op probleem zoeken klik, zegt ie dat er geen DSN- configuratie is ...

Doe ik de kabel eruit, dus nu is mijn router niet verbonden met de modem, dan lukt het wel, nu zit ik op netwerk D-Link (telenet-4AADE)

---------- Post toegevoegd om 00:40 ---------- Vorige post was om 00:38 ----------

Ma die grijze kabel kan maar in 1 van de 2... Die zit nu in de modem, en de andere helft is denk ik aangesloten op TV of digicorder fzow...

---------- Post toegevoegd om 00:43 ---------- Vorige post was om 00:40 ----------

Euh, DNS- configuratie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.