Ga naar inhoud

Draadloze router werkt niet ... denk ik?


Meisie01

Aanbevolen berichten

  • Reacties 172
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

OK, heb dus alles geprobeerd, maar kheb het idee dat het nog niet volledig gelukt is..

Toen ik via de router (192...) op het onderdeel "Connect your wireless device" ging heb ik dan de kabel aangesloten van een vrije poort in de modem naar de internetpoort van de router, op dat moment brandde aan de zijkant van de router een blauw lampje (dat nog niet eerder heeft gebrand). Op het moment dat de seconden afgelopen waren op die site van de router kreeg ik dan dit (zie bijlage 1) en toen stopte het blauwe lampje ook met branden...

Als ik dan wil op het netwerk van de router gaan vraagt hij (bijlage 2) of een netwerksleutel, nu heb ik alle codes die ik kreeg in word opgeslagen, maar welke code ik ook in druk aanvaard hij niet, ik weet dus niet om welke code het juist gaat...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, denk ik toch, na dak alles had gedaan in die router, kreeg ik dat erbij bij netwerken, dus ik veronderstel dat het dat is

---------- Post toegevoegd om 17:09 ---------- Vorige post was om 17:08 ----------

En dat van PC_Van_KLANT_Net... is er ook pas gisteren bij gekomen nadat ik geprobeerd had die router in te stellen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.