Ga naar inhoud

Tijdelijke systeem lockup


SigSauer

Aanbevolen berichten

  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik had Windows 7 geinstalleerd.

Daarna had ik AHCI geslecteerd en Sata want je hebt daar 3 mogelijkheden:

1) Sata

2) Pata of IDE

3) Pata en Sata

Als harddisk heb ik SSD en F3

Als het niet lukt moet je in apparatenbeheer kijken.

Hebt je daar RAID controller staan?

Als je Raid werkt dan ligt dat anders volgens mij en moet je in de bios dit uitzetten indien je daar geen gebruikt van maakt.

Ik heb niet direct een scherm ter beschikking om naar de nieuwe PC te gaan kijken want de scherm (touchscreen) heb ik terug opgestuurd en geld terug gevorderd.

Nota: je hebt de SSD of harddisk toch niet in de sata 600 aangeloten tenzij het effectief 600 gaat. Zowel SSD als harddisk is op dit moment nog sata 2 en dus sata 300

Ik had wel even moeten kijken of SSD 300 of 600 versie is.

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hebt je met SATA(AHCI) een blauwe scherm?

Misschien zit er in de dvd driver van de moederbord iets van sata.

Wel dient je rekening mee te houden dat Windows 7 ook zijn eigen driver installeert terwijl moederbord driver beter is.

Als je Everest gebruikt dan zie je bij de driver (noDob of zoiets) en dat betekend dat windows 7 zijn eigen driver gebruikt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

--------[ Debug - Unknown ]---------------------------------------------------------------------------------------------

HDD SAMSUNG HD322GJ

HDD SAMSUNG HD322GJ ATA Device

Monitor ID IVM5616: Algemeen PnP-beeldscherm [NoDB]

Monitor Model PLE2208HDD

PCI/AGP 10DE-0BEB [subSys: 0000-0000]: High Definition Audio-besturing [10DE-0BEB] [NoDB]

PCI/AGP 10DE-0E22 [subSys: 0000-0000]: NVIDIA GeForce GTX 460 [10DE-0E22] [NoDB]

Dit staat er onder in.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.