Ga naar inhoud

Tijdelijke systeem lockup


SigSauer

Aanbevolen berichten

PCI/AGP 10DE-0BEB [subSys: 0000-0000]: High Definition Audio-besturing [10DE-0BEB] [NoDB]

Best de orginele audio driver van de moederbord nemen.

PCI/AGP 10DE-0E22 [subSys: 0000-0000]: NVIDIA GeForce GTX 460 [10DE-0E22] [NoDB]

Best de driver nemen van de videokaart of bij Nvidia zelf mits het geen probleem oplevert want Nvidia driver op de site zijn nog niet op punt.

Monitor ID IVM5616: Algemeen PnP-beeldscherm [NoDB]

Indien bij de scherm driver bij waren dan dat installeren maar het kan geen kwaad om niet te gebruiken.

In mijn geval was de videokaart driver ook geinstalleerd door windows 7 doch was geen goede versie.

Ik heb dan van de videokaart zelf geinstalleerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Nou zover ik kan zien heb ik gewoon de meest recente driver van de Nvidia website geinstalleerd(258.96), hetzelfde geldt voor de HD audio.

Ik heb er meerdere staan voor zowel de onboard audio(VIA) als de onboard HDMI(Realtek) en nog eens voor de Nvidia videokaart(Realtek denk ik?) :P

Schermdriver lijkt me niet nodig aangezien dit toch weinig nuttigs doet.

Maargoed hiermee is mijn probleem nog niet opgelost. :P

Ik denk ook niet dat het bovenstaande enig effect heeft op de werking van mijn SATA controller.

Ik heb nog een rond gekeken in het apparaatbeheer maar ik kan eigenlijk niks vinden wat verwijst naar de SATA controller.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De enige andere sata harddisk die ik heb is een defecte 300gb maxtor schijf die telkens uitvalt aan oververhitting.

Maar ik kan wel de schijf omsteken op een andere poort, misschien dat het effect heeft.

Het viel me trouwens nu pas op dat ik versie P1.20 draai van de bios inplaatst van de nieuwere P1.30 misschien dat dit nog een verschil maakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.