Ga naar inhoud

Printer kopen


Aanbevolen berichten

Hey allemaal,

Ik ben deze keer op zoek naar een goede printer, all in one liefst dus print/kopie/scan.

Ik ga deze voornamelijk gebruiken voor het afdrukken van word documenten voor school.

Een budget is er voorlopig niet maar liefst niet meer dan 80 euro. Ook liefst een winkel in Belgie.

Ik heb zelf ook al eens gezocht en deze gevonden, lijkt deze een goede printer? Of kennen jullie betere printers voor deze prijs ongeveer?

Alvast bedankt

Grtz :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Na een tijdje sparen, ga ik zaterdag normaal een nieuwe printer kopen. Ik zou dit graag doen in de winkel Tones, aangezien die niet ver rijden is en ik er dus zelf naartoe kan gaan. Alleen heeft Tones niet de printer die u heeft voorgesteld (Canon Pixma mp560). Kan u mij een andere printer aanraden op de tones website? Het mag ongeveer 120 euro zijn excl. inkt. Tones.be

Alvast bedankt

EDIT: Heb deze gevonden, ziet deze er goed uit? en waar is een goede winkel voor cartridges te kopen?

Grtz

aangepast door Distance_Killer
Link naar reactie
Delen op andere sites

De printer die u gevonden hebt heeft heel goedkoop inkt

Ik zou het nemen gezien het prijs / kwaliteit verhouding tot inktprijs.

Let op dat je usb-kabel erbij moet kopen want voor de printer is dat meestal een andere soort usb-kabel.

Meestal van dun aan de ene kant en breed aan de andere kant.

Ervaring die ik met veel soorten goedkoop inkt die ik gebruikt had is inkt van 123nl de beste.

Veel goedkope inkt is meer een vloeistof met kleur.

Het is vooral bij de rode kleur dat het opvalt.

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.