Ga naar inhoud

Hulp gevraagd : Samenstellen PC


Gast Bolio

Aanbevolen berichten

Waarvoor heb ik een PC nodig ?

Schoolwerk

Gaming

Films

Muziek

Wat is mijn budget ?

Desktop : 1000 €

Scherm : 200 €

Een merkcomputer of een samenstelling ?

Samenstelling

Ga ik overklokken ?

Nee

Ga ik later upgraden ?

Ja

Heb ik al die nieuwe functies wel nodig ?

Nee

Heb ik al die nieuwe functies wel nodig ?

Nee

Heb ik een besturingssysteem nodig ?

Ja , Windows 7 Basic ?

Ga ik zelf installeren ?

Hardware niet , Windows 7 wel

Heb ik een voorkeur aan onderdelen ?

Totaal niet, gewoon een goede prijs kwaliteit. Looks tellen voor mij NIET.

Heb ik een voorkeur aan onderdelen ?

Monitor: voldoende groot (rond de 24 ‘) om films te bekijken maar toch nog een goeie kwaliteit van beeld ( full HD en goede resolutie ).

Heb ik specifieke wensen ?

Het uitzicht van de desktop heeft voor mij geen belang, hij moet gewoon functioneel zijn. Goede beeldkwaliteit. Deftig games kunnen spelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

hey,

ik zit nu zelf ook net voor een nieuwe pc samen te stellen (alleen zonder windows en met draadloos netwerk verbinding) dus miss is dit wat voor je?

=1&product[248867]=1&product[309177]=1&product[245679]=1&product[226359]=1&product[242662]=1&product[7517]=2&product[225309]=1&product[231072]=1&product[72617]=1"]azerty het zit iets boven je budget (vanwege windows 7) en omdat je niet gaat overklokken zou misschien die scyte mugen 2 wel weg kunnen dan kom je rond de 1040 uit. dit zou betekenen dat je nog zon 160 over hebt voor een leuk beeldscherm.

dit heb ik net op een andere site samengesteld (hier scheeld het nogal qua prijst) salland

aangepast door bergkid
andere site die ook goed schijnt te zijn toegevoegt aangezien je dan onder budget komt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Is 160 € nog voldoende voor een scherm van rond de 24 inch met goede beeldkwaliteit?

De kabels en etc zijn die ook in de prijs gerekend?

Heb je misschien geen fout gemaakt op de azerty site omdat er de montage 2* aangeduid staat.

En is salland goedkoper,beter dan azerty omdat ik de meeste mensen hier op azerty heb weten bestellen.

Grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb Bergkid's samenstelling nog wat aangepast. Aangezien je niet van plan bent te gaan overclocken heb ik de DDR3 1600 modules vervangen voor 1333MHz modules en de Hawk GTX460 heb ik ook vervangen omdat deze specifiek op overclocken is gericht.

En ik heb nog een voeding toegevoegd aangezien die er bij hem niet in zat. :P

Azerty

Wat betreft Salland, nee het is niet goedkoper. Sterker nog zelfs een stuk duurder.

Kabels en dergelijke zit er gewoon bij dus daar hoef je niet bang voor te zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn die grafische kaarten te vergelijken qua prestaties?

Wat voor een beeldscherm hadden jullie in gedachten zodat ik ongeveer uitkom aan een totaalprijs van 200€?

Zou het verstandig zijn om te wachten tot oktober om deze samenstelling te kopen omdat de prijzen dan al wat gedaald zullen zijn of omdat er nieuwe technologie uit is? Of gaat het op een paar dagen niet uitmaken?

Groeten

en

Alvast Bedankt

Sacha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.