Ga naar inhoud

Hulp gevraagd : Samenstellen PC


Gast Bolio

Aanbevolen berichten

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Dat gebeurd in principe met iedere serie, de HD4850 die net zo snel was als de HD3870 en dat de HD5770 net zo snel is als de HD4870.

Zover als ik kan zien krijgt de HD6770 wel een 256bit bus ipv een 128 bit bus, in tegenstelling tot HD5770.

Dit is wel een geupgrade cypres core dus geen compleet nieuwe architectuur.

Ik denk eerlijk gezegt niet dat je die kaarten voor minder dan 200 gaat kopen anders knalt AMD zichzelf in de voet met het restant HD5830/50/70 kaarten, of ze moeten zo drastisch in prijs gaan zakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus eigenlijk kan ik deze samenstelling al bestellen en dan misschien volgend jaar eens kijken voor een nieuwere grafische kaart zodat de laatse games kan blijven spelen?

Grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uiteindelijk ga je altijd wel kunnen blijven wachten op nieuwe hardware. je zou in November dan weer het argument kunnen gebruiken dat Intel de P67 reeks met socket 1155 uitbrengt.

Deze branche is een van de meest innovatieve die er bestaat. Als je nu een nieuwe computer nodig hebt koop je hem nu. Uitstel is in deze sector afstel.

Natuurlijk is een week wachten niets maar 1 maand is toch al wat.

Over de HD6770: Deze zal, ondanks de voorzorgsmaatregelen van AMD, toch zeer moeilijk verkrijgbaar zijn in het begin waardoor je gaat moeten preorderen. Geen probleem, dat is rap gedaan. Maar de prijs zal idd, zoals SigSauer zegt, toch boven de 200 euro liggen. AMD weet immers sinds de HD5xxx reeks dat hun prijzen bij launch vele hoger moeten liggen.

Ik zou zeggen: Koop hem, je zult er geen spijt van krijgen. Tegen de tijd dat die niet meer kan volgen is de HD7xxx reeks er misschien al en wat dan te zeggen over nieuwe reeksen van Nvidea...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.