Ga naar inhoud

Windows 7, co-processor & WLAN adapter...


Jady

Aanbevolen berichten

post-22384-1417704167,1606_thumb.jpgHoi allemaal,

Ik heb even een vraagje.

Ik heb een Acer Aspire M3641 desktop.

Nu is het zo, ik was een weekje op vakantie kom terug en pc kaduuk!

Neefje had er opgezeten met spelletjes etc... Dus ik wou me pc opstarten het bureaublad starte hij nog op. Maar zodra ik me muis nog maar indrukte sloeg alles vast en kon ik niks meer doen.

Dus ik keek bij mn aparaat beheer, En daar zag ik dus gele tekens staan bij Co-Processor. Ik dacht laat ik maar nieuwe windows erop zetten, Dan zal die wel goed zijn.

Ik heb dus opnieuw windows 7 erop gezet. En nu staat er nog steeds Co-processor & Wlan adapter. Ik ben naar de acer site gegaan voor de evt. drivers. Maar dit opent hij niet op de pc.

Kan iemand me helpen???

Groetjes Jady.

Link naar reactie
Delen op andere sites

uhm, ik heb geen idee? haha heb helemaal geen verstand ervan namelijk xD

Maar ik zit via een router misschien bedoel je dat? Ik moet dus mijn stick instaleren, dat heb ik gedaan maar die doet het dus niet. ik heb een screen bij mijn vorige bericht toegevoegt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je die chipset driver al geinstalleerd zoals stegisoft eerder aangaf?

Voer onderstaande eens even uit.

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.