Ga naar inhoud

OPEN OFFICE 2.3 powerpoint: geen hand-out met drie slides en lijnen ernaast?


Meneertje

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

Ik heb ook een probleem met de hand outs, ik zou graag drie slides onder elkaar hebben en lijntjes ernaast om notities te nemen. Ik wil dus hetzelfde als in dit onderwerp: http://www.pc-helpforum.be/f170/powerpoint-hand-outs-afprinten-probleem-geen-28353/

Maar ik kan zelfs deze optie niet vinden, kan dat? Ik kan er wel drie op een blad afprinten maar niet met lijnen. Ik heb office 2.3. Kan iemand mij helpen? Moet ik iets extra installeren? Of staat deze functie toch ergens maar heeeeel goed verborgen? ;)

Alvast bedankt!

O ja, updates installeren lukt ook niet want er staat dat ik '.php niet kan downloaden'. En is het goed als ik via deze link ( OpenOffice.org - The Free and Open Productivity Suite ) de nieuwste office installeer of is dat geen goeie?

aangepast door kape
Link naar reactie
Delen op andere sites

Werk je nog met versie 2.3 zoals in je eerste bericht staat vermeld, of ben je al overgestapt naar de nieuwste versie?

Dat was met de oude versie. Ik ga nu de nieuwste versie downloaden en het dan nog eens opnieuw proberen. Ik zal dan laten weten of het gelukt is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.