Ga naar inhoud

Geen geluid meer


ReneeJ

Aanbevolen berichten

  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik heb hem via veilige modus verwijderd. Toen ik toch in de veilige modus was, zag ik dat ik nu ineens als "administrator" was aangemeld. Ik moest meteen denken aan de tip van één van jullie om de setup van sis7012 uit te voeren als administrator. Dit heb ik meteen gedaan en na de 10% kreeg ik geen foutmelding, maar de melding dat de installatie was afgerond. Ik heb de pc daarna opnieuw opgestart (niet meer in de veilige modus), maar ik heb nog steeds geen geluid. Ik weet alleen niet of dat komt omdat het niet de goede driver is, of omdat de installatie nog steeds niet is gelukt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze allebei nog een keer gedownload, maar ze zijn identiek. En ze doen het ook allebei niet. Ik heb ook nog een keer gegoogled op de foutmelding die ik krijg. Ook daar komt geen eenduidig antwoord op, al zijn er wel een heleboel topics op allerlei fora over dit onderwerp. Bekend probleem dus. Alleen wordt ik er nog niet veel wijzer van.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.