Ga naar inhoud

VGA + Ccleaner


Gast symphony

Aanbevolen berichten

joke,

iedereen begrijpt hier duidelijk waar het over gaat ondanks het kleine foutje van symphony...

Uiteindelijk zijn we hier allemaal om enerzijds een problematiek te omschrijven en anderzijds die problematiek samen op te lossen...

Dat lukt hier tot iedereens vreugde prima, zelfs met schoonheidsfoutjes...

Nu, als je dan toch graag de puntjes op de 'i' hebt wat betreft schrijffoutjes : kan je me even uitleggen wat een 'sanner' is ?....zie bericht 5 (van jou) in deze discussie.

Ik wens je nog een fijne tijd op dit forum.

Grtjs.

---------- Post toegevoegd om 13:01 ---------- Vorige post was om 12:46 ----------

Hallo symphony,

hier ( AV-Comparatives - Independent Tests of Anti-Virus Software - Welcome to AV-Comparatives.org ) vind je een compleet overzicht, tests en bespreking van de meeste virusscanners.

Veel leesplezier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ kape

Zet voor die JS Dropper eens eerst een logje van HijackThis in een volgende bericht. Kunnen we eens kijken of daar niets aan te doen is ?

Hey, Kape, blijkbaar niet meer nodig om je een logje te sturen, vind de virus niet meer terug in VGA. Alvast bedankt voor uw reactie.

PS. Sorry voor mijn typfoutje :o)

Moet ik dit topic als opgelost markeren.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.