Ga naar inhoud

welke netwerk adapter moet ik gebruiken


Gast michel50

Aanbevolen berichten

hoe zet je die verticale streep ertussen :

lsusb | grep D-Link

ik kan dat niet vinden op mijn toetsenbord????:-(

---------- Post toegevoegd om 17:28 ---------- Vorige post was om 17:22 ----------

sorry ben ik ook niks mee .... laat het maar!

ik had dat programma ndiswrapper gedownload op een usb stick en dan ingeplugged aan de pc ,maar wat nu?

wat moet ik nu doen verdorie?

---------- Post toegevoegd om 17:31 ---------- Vorige post was om 17:28 ----------

als ik dat bericht sudo" apt-get install ndisgtk" in de terminal zet gebeurd er niks,nochtans had ik het gedownload op die usb stick en ingeplugged aan de pc???

help me....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Krijg je een foutmelding?

Heb je het trouwens al eens geprobeerd om via de kabel het internet op te geraken en dan via Systeem -->Beheer -->Stuurprogramma's naar drivers te laten zoeken?

---------- Post toegevoegd om 17:34 ---------- Vorige post was om 17:33 ----------

[/color]als ik dat bericht sudo" apt-get install ndisgtk" in de terminal zet gebeurd er niks,nochtans had ik het gedownload op die usb stick en ingeplugged aan de pc???

help me....

Als je dit command ingeeft ga je het downloaden via de pc waarop je bezig bent. Aangezien je geen draadloos internet hebt kan je best de pc aansluiten op je router via de kabel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ook wat er nu nog is bijgekomen is dat ik geen getallen kan ingeven of typen in de terminal ..... seffens kap ik die rommel in het schijthuis :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

geen draadloos internet ikke??? jawel hoor ik heb niks anders dan draadloos hier,de laptop van mijn vrouw en mijn desktop is draadloos en alles werkt prima met windows 7,maar die andere pc van me daar heb ik ubuntu opgezet en voila ziedaar al die rotproblemen erbij ...

sorry dat ik je niet had verteld dat ik draadloos internet heb en niet met een kabel ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke dank je voor de uitleg van dat vreemd teken heb ik nu ook gevonden | :)

---------- Post toegevoegd om 18:04 ---------- Vorige post was om 17:56 ----------

ben ondertussen nog is gaan formatteren en ubuntu gaan installeren ,opnieuw dus!

misschien is er iets niet goed geinstalleerd ervoor,je weet maar nooit he?

daarna ga ik nog is alles doen wat je me opgestuurd hebt...

---------- Post toegevoegd om 18:06 ---------- Vorige post was om 18:04 ----------

tja dat wist ik wist ik niet,ik moet van o beginnen dan he

Link naar reactie
Delen op andere sites

het probleem blijft zich herhalen,kan geen cijfers ingeven in de terminal als ik mijn paswoord moet geven gaat het dus niet!

---------- Post toegevoegd om 18:36 ---------- Vorige post was om 18:24 ----------

ik geraak er gewoon niet uit,veel te veel problemen en opstakels ,ik geef het op!

thnx voor de moeite ... moet linux niet meer hebben is te ingewilkkeld voor me !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

geen draadloos internet ikke??? jawel hoor ik heb niks anders dan draadloos hier,de laptop van mijn vrouw en mijn desktop is draadloos en alles werkt prima met windows 7,maar die andere pc van me daar heb ik ubuntu opgezet en voila ziedaar al die rotproblemen erbij ...

sorry dat ik je niet had verteld dat ik draadloos internet heb en niet met een kabel ...

Met geen draadloos internet ter beschikking bedoel ik dus dat je geen draadloos internet hebt in ubuntu. Het wordt aangeraden om bij de installatie van Ubuntu te zorgen voor een bekabelde internetverbindingen. Zo worden de meeste drivers direct na de installatie geïnstalleerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.