Ga naar inhoud

welke netwerk adapter moet ik gebruiken


Gast michel50

Aanbevolen berichten

  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

heb nu via een kabel mijn pc met ubuntu verbonden en nu heb ik wel internet,zonder enig probleem!

maar ik zou nu graag via deze draadloze netwerk adapter D-Link DWA-125 internet ontvangen,dus hoe ga ik nu te werk leg uit aub?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb jou advies uitgevoerd en krijg dit als resultaat: er zijn geen niet vrije stuurprogramma's in gebruik op deze computer ....

wat moet ik nu doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het doorlopen van de hulpgids kan je nog bij een oplossing brengen. Andere nuttige tips kan je hier vinden.

De laatste optie die nu nog overblijft is ndiswrapper. Beschik je over de windowsdrivers?

Lukt het niet om de adapter met de windowsdrivers aan de praat te krijgen dan is er niet direct een andere mogelijkheid om het apparaat te laten werken.

Wil je een andere adapter kopen dan kan je deze lijst met compatibele adapters eens bekijken: https://help.ubuntu.com/community/HardwareSupportComponentsWirelessNetworkCardsDlink of hier en hier.

aangepast door Jürgen
Link naar reactie
Delen op andere sites

tja dus met de CD-rom van de D-Link DWA 125 werkt het niet met die ndiswrapper! ik begrijp er nog steeds geen bal van Jurgen....:(

---------- Post toegevoegd om 15:30 ---------- Vorige post was om 15:23 ----------

ik heb hier ook van alles liggen van cd rom van windows 7,windows 2000,windows xp en,nl ..... om die driver te vinden,naar wat moet ik zoeken,welk teken is dat,bedoel je exe of wat?

ik weet het niet meer zenne man man man!

---------- Post toegevoegd om 15:44 ---------- Vorige post was om 15:30 ----------

telkens keer in mijn paswoord moet ingeven in de terminal kan ik geen cyfers typen,dat werkt niet ,is alleen als ik mijn paswoord moet ingeven daar gebeurd het dan? wat moet ik doen want alles is inorde met mijn toetstenbord (inclusief de numlock)

Link naar reactie
Delen op andere sites

jurgen ik ben zover geraakt dat ik nu de juiste windows driver heb gevonden van mijn cd-rom van dwa-125,ik heb nu die het installatiehulpmiddel voor de NDiswrapper-stuurprogramma's geopend en zie nu dit: draadloos netwerk-stuurprogramma's /momenteel geïnstalleerde windows stuurprogramma's : drt2870/aanwezige hardware:ja

wat nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.