Ga naar inhoud

Secundaire interne harde schijf verdwenen


douweziel

Aanbevolen berichten

Ik heb de boot order veranderd, nu staat er 1. Removable, 2. CD/DVD-Rom, 3. Hard Disk en 4. Hard Disk.

Toen de computer was opgestart, was de J-Schijf er weer, maar net zoals de vorige keer toen het leek dat het probleem zich had opgelost, was mijn computer extreem traag.

Daarmee bedoel ik, dat als ik bv het taakbeheer probeer op te starten omdat mijn browser is vastgelopen, dat het minstens anderhalve minuut duurt voordat er ook maar iets gebeurd. Nadat dat vastlopen een paar keer gebeurd, verdwijnt de J-schijf gewoon weer, en werkt mijn computer op normale snelheid.

Ik durf het niet aan om de kabels zelf te veranderen, dus ik denk dat ik de pc maar naar een winkel breng over een paar dagen, als het probleem nog niet is opgelost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer het eens met een Ubuntu Live cd.

Iso bestand als image naar een cd branden en vanaf deze cd opstarten.

Kies voor de eerste optie: proberen zonder installeren.

Kies dan je taal (navigeren met de pijltjestoetsen)

Eens opgestart ga je links boven naar lokaties - computer om de verkenner te openen.

Navigeer naar de J-schijf en kopieer de bestanden naar een andere lokatie. Het kan wel zijn dat de schijfletters niet helemaal overeenkomen met deze in Windows.

Als de J-schijf ook hier niet te zien is, heb je pech :sad. Dan is er niets aan te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.