Ga naar inhoud

Beeld doet raar.. Start wel op


Toyotex

Aanbevolen berichten

  • Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik denk dat je videokaart chipset is doorgebrand. Ik heb namelijk hetzelfde met een Macbook pro. Hiervan is ook de videochipset doorgebrand, en de ene keer werkt het wel (start hij gewoon netjes door), todat ik een beetje aan mijn scherm beweeg (waarschijnlijk kortsluiting) dan valt hij ineens uit.

Ik denk zelf dat het of (bij mij) het moederboard is of de videochipset. Ik denk dat bij jou waarschijnlijk hetzelfde geval is.

Als het inderdaad de chipset is, moet er een nieuw moederboard in. Wat best veel geld gaat kosten.

Thuis ben ik ook al maanden bezig om die macbook pro op de juiste manier weer terug aan de praat te krijgen. Enige wat lukt is wanneer deze helemaal uit elkaar hangt, dan werkt hij soms.

Groeten,

Leroy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geef het op..

Ik ga hier geen geld meer insteken, aangezien ik toch al lang een nieuwe heb.

Maar euh, Leroy..

Ik houd hem wel bij. Moest je nog op ideetjes komen of je hebt een oplossing voor je Macbook, wat mijn probleem ook kan oplossen.. Zeker laten weten!

Wanneer het echt is verbrandt dan kan je naar uw brandverzekering gaan.

Hahahahaha,

zal direct eens bellen wat mijn rechten zijn :D

Groetjes,

Kevin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou de laptop gewoon als onderdelen laptop gebruiken. Of de onderdelen gewoon verkopen op internet.

Werkgeheugen, harde schijf, processor, accu, oplader, scherm, enz dat zijn meestal wel vaak dingen die snel kapot gaan die mensen op internet gaan zoeken omdat het gewoon te veel geld kost om het te vervangen.

Je kan het natuurlijk ook gewoon houden wanneer je eigen laptop kapot is. Enige (als het niet hetzelfde merk en type is) wat je kan gebruiken is het werkgeheugen (waarschijnlijk) en de Harde schijf.

de rest zou ik zelf persoonlijk op internet zetten voor de verkoop. Vraag er nog een leuk prijsje voor, en je hebt toch al een klein deel van die 1500 euro eruit gehaald.

Groeten,

Leroy

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Leroy:

Ik denk dat ik dat ga doen ja.. Alleen moet ik dan de nieuwprijzen van alle onderdelen eens opzoeken want dat weet ik natuurlijk niet.

De harde schijf ga ik wel bij houden zoals je zei.

@ Stegisoft:

Dat wist ik niet, dacht dat je een grapje maakte :D

Maar een aparte verzekering voor een laptop? dat is toch ook belachelijk?

Een computer is dan wel verzekerd?

Bon, als mijn computer morgen in de fik staat naar de verzekering dus!

Greets,

Kevin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een aparte verzekering is niet zo belachelijk voor laptop.

Stel dat de dief het pikt wat dan?

Maar we hebben meerdere laptops.

Een verzekering voor computer belachelijk?

Dat ligt eraan hoeveel computers je hebt.

Maar in ons geval met veel computers, routers, NAS, 3 netwerkprinters waarvan 1 kleurenlaser, powerline en vele randapparatuur en daar bovenop onze eigen software kunnen door een simpel bliksem verloren gaan.

Bij brand kunnen ook alle software vernietigd worden.

Als je dat allemaal optelt dan weegt de verzekering niet door en ik ben verzekerd tegen nieuwwaarde + garantie dat ik de software opnieuw mag maken op kosten van de verzekering.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.