Ga naar inhoud

Beeld doet raar.. Start wel op


Toyotex

Aanbevolen berichten

Hey daar,

heb hier nog een laptopje staan denk 3 jaar oud ofzo..

is intussen wel al een jaartje dat dit zo doet, heb me een andere gekocht..

Maar wil toch wel weten of het nog te maken valt aangezien deze 1500 euro gekost heeft toen is het toch wel de moeite waard om het te proberen.

Wat hij doet/niet doet:

Hij start op,

maar van het begin krijgt die al raar beeld met verticale lijnen over het scherm.. (de lijnen zijn in verschillende kleurtjes)

af en toe gaan de lijnen weg en is het gewoon zwart scherm.

GEEN BEELD dus

dus kan er niets met doen behalve opstarten met de aan/uit knop en afsluiten met de aan/uit knop

Ik heb een VGA aansluiting.. Die heb ik geprobeerd in het verleden toen hij nog werkte, maar dat lukte toen al niet.

Nu nog eens geprobeert.. Maar lukt me nog steeds niet xD

Ik hoop dat het gewoon het scherm is en dat ik via de VGA toch nog op een ander scherm kan..

Anders zal het de videokaart wel zijn waarschijnlijk :P

Alvast bedankt,

Kevin

aangepast door Toyotex
verduidelijking van bericht
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Helemaal geen beeld of zie je de bios gegevens wel voorbij komen?

Als het tweede het geval is kun je mischien opstarten in veilige modus door vanaf het begin te tokkelen op de F5 of F8 toets tot je een menu krijgt.

Als ook dat niet werkt is de herstelconsole van de XP cd een optie om daarmee op te starten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.