Ga naar inhoud

Windows Vista usb wordt niet herkend


Hendrico

Aanbevolen berichten

  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Een paar dagen geleden had ik het ook. Steeds meldingen dat mijn usb apparaat niet werd herkend. Zelfs als alle usb poorten ongebruikt waren, bleven de meldingen komen. Van alles verwijderd via apparatenbeheer, maar bleef aanhouden.

Nu heb ik heel simpel de batterij 10 seconden losgehaald (uiteraard ook de stekker) en opnieuw opgestart. Probleem opgelost!!!

En dat voor een dom blondje wat echt helemaal geen verstand van computers heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een paar dagen geleden had ik het ook. Steeds meldingen dat mijn usb apparaat niet werd herkend. Zelfs als alle usb poorten ongebruikt waren, bleven de meldingen komen. Van alles verwijderd via apparatenbeheer, maar bleef aanhouden.

Nu heb ik heel simpel de batterij 10 seconden losgehaald (uiteraard ook de stekker) en opnieuw opgestart. Probleem opgelost!!!

En dat voor een dom blondje wat echt helemaal geen verstand van computers heeft.

Dat allemaal voor een dom blondje dat zichzelf draakje noemt :D

'k zal het ook eens proberen, wie weet helpt het nog ! Het zou alleszins veel aangenamer zijn om alles op externe HS te zetten via usb ipv alles over te zetten via het netwerk. (dat gaat echt traaaaaaaag)

Al denk ik dat het bij jou eerder iets te maken gaat hebben met de pc die zichzelf herstelt na foutief afsluiten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat allemaal voor een dom blondje dat zichzelf draakje noemt :D

'k zal het ook eens proberen, wie weet helpt het nog ! Het zou alleszins veel aangenamer zijn om alles op externe HS te zetten via usb ipv alles over te zetten via het netwerk. (dat gaat echt traaaaaaaag)

Al denk ik dat het bij jou eerder iets te maken gaat hebben met de pc die zichzelf herstelt na foutief afsluiten :)

Nou, of het probleem echt opgelost is betwijfel ik, gisteren had ik inene weer zomaar uit het niets dezelfde melding. Voorlopig maar toch weer even de batterij losgehaald totdat ik een betere oplossing heb gevonden.

Ziet er naar uit dat er waarschijnlijk toch een hardware probleem (storing) is.

Mocht iemand dus toch nog een betere, definitieve oplossing weten...ik hoor het graag.:dong:

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.