Ga naar inhoud

Windows Vista usb wordt niet herkend


Hendrico

Aanbevolen berichten

Beste forumleden,

Sedert een paar dagen wordt geen enkel usb-apparaat nog herkend op mijn laptop.

Enkel een usb-muis werkt nog wel, harde schijf / usbstick / printer niet.

Telkens begint hij te laden en even later verschijnt de melding 'usb apparaat wordt niet herkend'

Ik heb de volgende zaken al geprobeerd :

- opnieuw installeren van de printer, maar nog steeds krijg ik bij de foutmelding dat er geen stuurprogramma is geinstalleerd.. Ook als ik hem laat zoeken naar stuurprogramma's geeft hij een melding dat ze niet gevonden zijn. Terwijl vroeger alles werkte

- via apparatenbeheer heb ik alle usb-poorten en drivers eens verwijderd en opnieuw opgestart. Nu heeft hij alle poorten wel opnieuw geinstalleerd, maar hij blijft nog steeds de foutmelding geven 'usb apparaat wordt niet herkend'

Iemand die mij kan helpen?

Alvast bedankt !

Vista Home premium - Sony Vaio VGN AR-31M

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Pfff, krijg die hotfix niet geinstalleerd, ik heb een link gekregen via mail van microsoft. Dan kan ik dat aanklikken, krijg ik een zip-bestandje dat ik ergens kan uitpakken via een wachtwoord. Ook dat werkt..

Maar waar moet ik dat uitpakken en hoe krijg ik dat geinstalleerd?

Heb sp2 ook al gedownload en proberen installeren, maar toen kreeg ik de melding dat sp2 al geinstalleerd was en dan sloot dit ook af :s

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.