Ga naar inhoud

Upgrade voor mijn buurman!!


Aanbevolen berichten

Er is mij de vraag gesteld om voor +- 450 euro een upgrade uit te voeren op de buurman zijn pc.

Er moet een nieuw MB-CPU en Geheugen in dat zeer goed game's aan kan in samen werking met zijn ATI HD4870(waar er meer dan waarschijnlijk nog een tweede van bijkomt) Grafische kaart.

Verder zou hij graag USB 3.0 en Sata 600 ondersteuning hebben (mag goed overclockbaar zijn maar MOET zeker upgradebaar zijn wat CPU betreft).

Hij werkt geregeld met zelf gemaakte video opnamen en geluid daar hij DJ is in zijn vrije tijd.

Laat ze maar komen de voorstellen.;-)

aangepast door Jean-Pierre
Link naar reactie
Delen op andere sites

deze heeft ruimte voor upgraden maar heeft geen crossfire mogelijkheid

azerty

ik zal even kijken of ik een moederbord met crossfire kan vinden.

ik heb er 1 gevonden crossfire+sata600+usb3.0

---------- Post toegevoegd om 16:20 ---------- Vorige post was om 16:06 ----------

goed nu heb je nog zon 150 euro over om beter ram geheugen te halen of betere processor of nog een beter moederbord maar de basis heb je

aangepast door bergkid
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou zeggen die met de ASUS P7P55D-E EVO moederbord nemen

(sorry van het dik gedrukte ging door kopieren)

deze heeft de meeste ruimte voor upgraden wat wel er op aan te merken is is dat wanneer hij crossfire wil toepassen dat hij een extra bridge er bij moet halen omdat deze niet is mee geleverd en dit wel bij de andere mee geleverd word (maar denk dat dat iets van 5-10 euro is)(het kan ook zonder maar de prestaties zijn dan minder).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij heeft nog een setje van 4Gb ddr3 blijkbaar dus komt het totaal op 8 en dat lijkt mij meer dan voldoende voor wat hij de pc gaat gebruiken.

Ik wil jullie beide danken voor de wijze raad want ik geraakte er niet meer uit en dan vooral met de keuze van het moederbord.:top::top:

Het zal dus de MSI P55A-GD65 worden daar die netjes klokt volgens de zonet gelezen review.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.