Ga naar inhoud

virusscanners


Aanbevolen berichten

Dag,

Jetske wil je een nederlandstalig gratis versie?

Panda cloud antivirus kan je in het nederlands krijgen. Panda haalt zijn info zoveel mogelijk van het internet. Het grootste deel van het werk gebeurt online.

Werkt zeker zo goed als AVG.

de link: Cloud Antivirus - Gratis ANTIVIRUS downloaden - CLOUD ANTIVIRUS

de min en pluspunten uit tests

Heeft als pluspunten:

vederlicht, uitstekende real-time malwaredetectie, makkelijke interface, weinig instellen

minpunten:

USB-sticks automatsich cannen gaat niet dan moet je naar de pro versie, scant langzaam

AVG free:

pluspunt is: voor zowel beginners en gevorderden

minpunt is: tegenvallende malwarebescherming

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo jetske,

hier ( Gratis firewalls getest: welke is de beste? | Gratis Software Site ) vind je meer info over gratis firewalls.

Hier ( Comodo Internet Security | Gratis Software Site ) vind je alle info over Comodo Internet Security, met duidelijke uitleg en bespreking. Mocht je beslissen om dit pakket te downloaden, dan kan je tijdens de installatie nog beslissen of je enkel voor de firewall gaat of voor het totaalpakket, met virusscanner dus. Nederlandse taal is geen probleem. Mocht je voor het totaalpakket (met anti-virus) kiezen, hou dan rekening met de opmerking van kweezie wabbit : op dat moment dien je AVG te deinstalleren. Dit doe je best met de AVG removal tool. Download hier : ( AVG - Hulpprogramma's downloaden ).

De keuze van anti-virus en firewall is eigenlijk iets puur subjectief...je moet er je goed bij voelen. Voor mij voldoet de standaard Windowsfirewall perfect, aangevuld met Avast5, MBAM en Super Anti Spyware. Ik heb zelf geen behoefte aan Comodo, wat perfect werkt en voldoet, daar blijf ik liever van af.

Uiteindelijk kan je hier misschien nog 25 andere meningen gaan lezen in deze 'discussie', maar zoals er hier in den beginne al gezegd werd : je bent goed bezig !

Volledigheidshalve vind je hier ( Voorbeeld gratis pc beveiliging (plus benodigde software) 2009 | Gratis Software Site ) nog voorbeelden van gratis pc-beveiliging, maar zoals reeds aangehaald moet je hier ook weer rekening houden met de subjectiviteit van de auteur.

Veel leesplezier !

Link naar reactie
Delen op andere sites

dag asus en jetske,

het was niet mijn bedoeling om je panda cloud antivirus aan te smeren hoor.

Enkel een meegever.

Inderdaad je keuze van welk security- pakket is voor iedereen anders.

Enkel wou ik aangeven dat panda cloud misschien ook te overwegen valt als je liever in het nederlands werkt en alles simpel wil houden. Komt daarbij dat het goed beveiligd.

Ikzelf gebruik géén gratis software. Heb het vroeger gebruikt en had er slechte ervaringen mee.

Ook Norton gebruikte ik vroeger niet meer omdat het systeem zwaar belast werd.

Enkele jaren heb ik software van g-data gebruikt, na een nieuwe versie geïnstalleerd te hebben werke die ook niet meer zoals ik vond dat het moest.

Nu zit ik sinds een tweetal jaar terug bij norton.

Werkt bij mij fantastisch, geen enkel probleem, geen belasting voor mijn systeem.

1 pakket en geen problemen, bij mij toch.:top:

Maar wie weet wat de toekomst bied.

Dus gebruik datgene waar je graag mee werkt en wat (toch wel belangrijk) goed beveiligd zonder je systeem onnodig te vertragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Awel iedereen heel hartelijk bedankt iedereen voor jullie reactie .

In het begin stelde iemand comodo voor en ik dacht mss ja is het wel goed die erop te zetten .

Van mijn AVG wil ik niet af die doet voor mij toch goed werk , werk er al jaren mee en mijn logje wat ik heb laten nazien hier bleek goed te zijn dus zeker tevreden van avg .

Dus zou het AVG worden met comodo samen .

Maar nu ik @asus gelezen heb vind ik er wel een waarheid in zitten de pc is goed zuiver en ze zeggen hier idd ook wel dat ik goed bezig ben dus eigenlijk wel hé waarom een goede formule veranderen als het goed gaat bedankt @asus .

dankbare groetjes jetske

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.