Ga naar inhoud

Opstarten zoekmachine (Gooogle) duurt 10 sec. ook als je op een onderwerp klikt ?


james48

Aanbevolen berichten

Beste Kape, heel erg bedankt voor alle moeite. Ik heb alle werkzaamheden opnieuw uitgevoerd, en de resultaten in een 2e bestand meeverstuurd.

Wat met niet bevalt is wat er over `Schone PC` staat op pagina 4 staat van de bijlage?

Verders heb ik eerder ook een bijlage meeverstuurd over mijn Taakbeheer, misschien staat er iets tussen wat er niet in hoort?

Nog gekker is: Ik merk plotseling dat het zojuist verstuurde bericht praktisch in één seconde verstuurd werd, ook mijn explorer start weer direkt? Kan het te maken hebben met mijn tweede scan in Malwarebytes' Anti-Malware?

Toch te vroeg gejuicht, na alles te hebben afgesloten is het opstarten nu weer 10 seconden?

Malwarebytes 2e onderzoek op 15-12-2010.doc

aangepast door james48
Link naar reactie
Delen op andere sites

Malwarebytes heeft nu zijn werk gedaan ... en bij de opstarters zit niet echt iets problematisch.

Download ComboFix van één van deze locaties:

Link 1

Link 2

* BELANGRIJK !!! Sla ComboFix.exe op je Bureaublad op

1. Schakel alle antivirus- en antispywareprogramma's uit, want anders kunnen ze misschien conflicteren met ComboFix. Hier is een handleiding over hoe je ze kan uitschakelen:

Klik hier

2. Het kan voorkomen dat de computer meerdere malen opnieuw gestart moet worden, dit is normaal.

3. Dubbelklik op "Combofix.exe" om de tool te starten.

4. Klik niet in het scherm van Combofix als deze actief is, hierdoor kan de 'tool' vastlopen.

Noot !!! Als er een error wordt getoond met de melding "Illegal operation attempted on a registery key that has been marked for deletion", herstart dan de computer.

5. Wanneer ComboFix klaar is, zal het het een logbestand voor je maken. Post de inhoud van dit logbestand (te vinden als C:\ComboFix.txt) in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geachte Kape, hier het resultaat van comboFix svp. Toch een verzoek om eens te kijken naar hetgeen op blz 4 staat in mijn 2e vorige Malwarebyte bijlage, rechtsonder in mijn taakbalk? Merkwaardig is dat reeds nu al mijn Explorer weer snel opstart?

Ik krijg nu meldingen dat de Explorer onveilig is, ik denk dat er iets mis is met het Anti Virus Systeem, ik heb ook hier een bijlage van verstuurd.

Als ik de internet explorer uitschakel krijg ik de hieronder staande waarschuwing.doc

aangepast door kape
log Combofix verwijderd op vraag van TS
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.