Ga naar inhoud

Pc start niet meer op na het uitvoeren van updates


Duidelijk

Aanbevolen berichten

Hey,

Ik heb vorige week een pc in elkaar gestoken voor men ouders. Nu werkt alles goed behalve als windows 7 (64bit) updates heeft geïnstaleerd. Mijn ouders kennen niet zoveel van pc's (voldoende voor office en internet maar niet over de meer technische zaken) en heb ik dus ingesteld dat de updates automatisch gebeuren.

Nu als ze die pc afsluiten dan krijg je duis dat scherm waarop windwos zegt waarom ze niet direct afsluit (update x van zz ). Alles sluit af, maar de volgende keer dat ze de pc opnieuw opstarten blijft die echter hangen vanop het moment dat windows geladen is (dus het zwarte scherm waarop windows laad gaat gewoon, maar het scherm waarop normaal 'welkom' komt, daar blijft hij hangen, voor de welkom boodschap).

Dit gebeurt dus elke keer dat er updates uitgevoerd zijn. Als ik dan op reset druk dan start hij soms wel en soms niet op (eenmaal hij opgestart is en geen updates meer uitvoerd, dan heeft hij er geen last meer van).

Ik heb BIOS nagekeken of daar iets abnormaal in staat maar dat is allemaal in orde. Het is zuiver een software probleem, en blijkbaar zuiver windows.

Alvast bedankt!

Duidelijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nja maar als ik ze zelf handmatig installeer dan heeft hij het ook.

Ook als de screensaver er op komt stopt hij met werken. Je krijgt dan dat scherm en als je dan met de muis beweegt komt de muis in beeld maar dat is dan ook al. De pc gaat niet terug naar het normaal scherm. Als ik dan op ctrl+alt+del druk word het gewoon een zwart scherm. Als ik dan op esc klik dan gaat die terug naar dat scherm waarop die vast zat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je al eens geprobeerd met de windows7 instal-cd?

Start opnieuw op met de cd in de dvd-rom.

Als er staat druk op een willekeurige toets druk dan op een toets.

Vanaf de cd heb je nu een aantal mogelijkheden om je windows terug in het gareel te krijgen.

Je kan fouten herstellen, herstelpunt terugzetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.