Ga naar inhoud

AVI video's afspelen


Chakib

Aanbevolen berichten

stellen van Turcudos van de Duvetorre (Julien Steenbeke) op de Speciale CAC in Ter Leie op 20/02/2000

stellen van Vigor van de Berlexhoeve (Luc Vernelen) op de GP van de Prov. Antwerpen (CAC) op 12/03/2000 klik eens op deze linken dit zijn avi filmpjes van +- 1mb als je deze kan bekijken zal er inderdaad iets mis zijn met uw gedownde films en kan je beter een andere site zoeken om uw films te dwne grts

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 45
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ook opletten dat je maar 1 codecpack op je pc installeert.

K-lite mega codecpack 6.6.6 dat kweezie wabbit je doorgaf bijvoorbeeld.

En hoe meer spelers je installeert hoe sneller dat je een probleem krijgt.

Heb je een speler die alles goed afspeelt, hoef je geen andere te installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb het enkel bij .avi bestanden van een grootte +- 700 mb dus plots alle films die ik heb gedownload zijn dus corrupt? ik heb het het letterlijk met alle .avi films die ik recentelijk heb gedownload ze kunnen niet allemaal slecht zijn want als ze ik op de pc afspeel gebeurt er niks ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Normaal moet als alles in orde is je avi film met windows media player kunnen afspelen.

En inderdaad dat ze allemaal slecht zijn is moeilijk te geloven, heb je die in bericht 21 al proberen af te spelen?

Kijk eens bij programma's en onderdelen of je meerdere codec-packs geïnstalleerd hebt.

Als dat zo is verwijder ze dan en hou enkel die K-lite mega codecpack over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op een andere pc met dezelfde films heb ik dit probleem niet, indien ik het formaat zou willen veranderen slaat windows vast zelfs als ik nog maar met mijn muis er over ga mvg en thanx !

Dit is toch wel heel raar, met je muis over een bestand gaan en je windows loopt vast????

Hoe werkt je PC, als je niet met films bezig bent???

Want dat je voor de rest geen problemen zou hebben zou wel heel merkwaardig zijn.

Komt het misschien door die games????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn laptop werkt heel vlotjes ik heb nergens problemen mee ook niet met games enkel met films, ja inderdaad als ik met mijn muis over avi bestanden ga loopt die al vast laat staan dat ik het wil converteren, vreemd genoeg enkel bij films van december 2010

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.