Ga naar inhoud

AVI video's afspelen


Chakib

Aanbevolen berichten

Beste mensen ik heb me bij deze forum geregistreerd omdat ik sinds een maand een heel lastig probleem heb nl, telkens dat ik een film wil afspelen met eender welke player slaat men laptop helemaal vast ik weet niet hoe die komt, ik heb al andere forums gezien maar nooit met complete antwoorden, heb alles geprobeerd drivers update tot terug zetten van registers enz enz ... Ik heb een vrij recente laptop acer aspire 2010 Videokaart Geforce 9100M 512 MB en een AMD Athlon X2 Dual Core QL 64 2.10 Ghz 3 Gig Ram. Kan iemand me helpen aub ? Ik game allerlei games op high nog nooit problemen gehad

aangepast door Chakib
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 45
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

ik heb het zelfde prob.ervaren toen ik mpcstar had geinstaleerd ook al starte ik een film met media player classic of mediaplayer of bs player mpcstar kwam zich altijd moeien (gezien met taakbeheer)na het sluiten van dit proces liep lptop weer norml dus mpcstar terug verwijderd de beeld qualiteit was toch slecht ,ik zou naar wabbit luisteren en klite instaleren werkt prima en dan krijg je media player classic met veel mogelijkheden !ga wel even naar start en standaard programmas daar op uw standaard programmas instellen klikken en daar media player classic(home cinema)als standaard instellen, of de 2de regel kiezen wat mpc moet openen .succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal de K lite Mega codec pack proberen, wat ik echt vreemd vind zijn alle films die voor december 2010 zijn gedownload wel kan afspelen en die na dec 2010 niet meer, het gaat om .avi formaten. Als ik soms nog maar met mijn muis er over ga slaat heel de laptop vast echt vreemd bedankt voor jullie respons

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.