Ga naar inhoud

3 schermen


Aanbevolen berichten

Ik zou 3 schermen willen kopen voor op te gamen.

Kan dit onder de 400 euro max 500 euro.

Ik heb gekeken naar monitors en die waren 200euro per dus dat maakt 600euro en dat is net wat te duur.

Ook vragen over 3 monitors :

Spellen zoals crysis enzo , die kun je op 3 monitors spelen hé?

Ook BFBC 2 Vietnam en de gewone wil ik erop spelen gwn dat je weet wat ik ga spelen hé.

hoe kun je deze spellen in surround spelen (met 3 scherme)

Ik had de software SoftTH gezien maar vond er geen uitleg over , ook ultramon enzo.

Zou iemand hier uitleg over willen geven of het makkelijk is om met 3 schermen te werken of niet.

Want het ziet er mij zo vet allemaal uit met 3 schermen.

Met 2 schermen daarintegen denk ik dat niet goed is want dan als je FPS games speelt zich je richter juist tussen de 2 schermen in het midden wat storend is .

Danku !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zult ze dan via de driver van je grafische kaart moeten instellen. Niet elk spel is even makkelijk te krijgen op drie schermen, maar de nieuwste games zijn daar al op voorzien.

Wat handig is, is als je 3 schermen zou hebben die je 90° kunt draaien. Zo kan je of 1 groot beeld hebben (zowel hoogte als breedte) of een heel breed scherm.

Welk scherm je neemt, zal door jou budget puur afhangen van de prijs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 schermen is ideaal; 2 schermen is raar genoeg minder ideaal dan 1. Bij zowat alle shooters staat de crosshair nét in het midden. Met 2 schermen ga je dus een verdeeld crosshair hebben; wat met de bezels van de schermen allesbehalve ideaal is. Maar zoals gezegd; 3 schermen is zowat het beste dat je kan hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.