Ga naar inhoud

Fujitsu Siemens start steeds opnieuw op


mick101

Aanbevolen berichten

hij opende het programma gewoon hoor er kwam ook een hele waslijst met tekst enz net zoals bij het filmpje van de tutorial alleen kwam aan het eind te staan dat het niet succesvol is. CD wordt moeilijk aangezien ik geen brander etc. heb. Is er echt geen andere oplossing?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Als je een installatiecd (niet de recovery-cd) hebt van je windows, kan je daarvan opstarten en kiezen voor een herstelinstallatie.

Ga dan naar de herstelconsole (is een zwart venster zoals het opdrachtprompt)

Typ fixboot en druk enter

Typ fixmbr en druk enter

Typ exit en druk enter

Verwijder de cd uit de lade en herstart de pc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

systeemherstel? Verder staat er niks anders, alleen iets van als je een niet-microsoft nog wat wilt downloaden en als je dan niks drukt gaat die installeren met XP.

---------- Post toegevoegd om 15:43 ---------- Vorige post was om 15:39 ----------

systeem herstel geprobeerd. Dan staat er: plaats de diskette met de naam: Windows - automatisch systeemherstel in het diskettestation. Druk daarna op een toets om door te gaan. ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als de pc nog opstart vanaf een cd of USB, kan je een Ubuntu Live cd gebruiken.

Op deze pagina kan je het bestand downloaden en staan de instructies hoe je te werk moet gaan om de cd of USB aan te maken.

Start de pc op vanaf deze cd/USB, Selecter de bovente optie (uitproberen zonder installeren), kies je taal en toetsenbord lay-out en Ubuntu zal opstarten.

Je kan nu de harde schijf verkennen en alle gewenste bestanden overzetten naar een externe schijf

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb nu ubunti, heb de bovenste geselecteerd dus run from the usb. maar ik zie nergens mijn bestanden???? reageer aub snel want hij staat nog aan

---------- Post toegevoegd om 17:33 ---------- Vorige post was om 17:31 ----------

ik zie alleen een aantal dingen staan van mijn bestanden maar niet alles

---------- Post toegevoegd om 17:42 ---------- Vorige post was om 17:33 ----------

sorry voor het ongemak, ik heb de bestanden gevonden. Maar hoe kan ik deze nu veilig stellen, ik bedoel ik heb geen usb van 78 GB?

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.